Logo

Trade marketing

Nowa linia opakowań dla marek Dog’s Menu i Cat’s Menu z portfolio Carrefour od Altavia

Produkty w nowych opakowaniach w najbliższych dniach trafią na półki sklepów Carrefour w całej Polsce.

Dog’s Menu i Cat’s Menu to marki własne Carrefour, którymi sygnowane są produkty skierowane do właścicieli psów i kotów. Zadaniem agencji było przygotowanie nowych opakowań dla całej lini tych produktów, w tym m.in. puszek, saszetek, dużych opakowań z karmą itp.

Agencja miała za zadanie m.in. odświeżenie szaty graficznej etykiet, zmiany tekstów dotyczących składu produktów oraz zaprojektowanie opakowań dla nowości produktowych – nowych smaków karmy, przeznaczonych dla kilku grup psów, w tym np. psów starszych (np. karma dla psa SENIOR z cieleciną i kurczakiem).

Klienci, do których skierowane są produkty Dog’s Menu i Cat’s Menu w nowych opakowaniach przygotowanych przez Altavię, to właściciele kotów oraz psów, ze szczególnym uwzględnieniem psów aktywnych, psów starszych oraz psów małych ras.


Altavia Polska współpracuje z Carrefour od 7 lat, m.in. w zakresie projektowania opakowań marki własnej Carrefour. W 2018 roku agencja przygotowała dla Carrefour ponad 300 projektów opakowań. Wcześniej, w 2017 roku, Altavia Polska zrealizowała zamówienia na 259 projektów dla Carrefour w ramach rebrandingu opakowań marek na wyłączność.

Carrefour posiada w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Firma jest również właścicielem sieci centrów handlowych, centrów logistycznych i przeładunkowych oraz stacji paliw.

www.altavia.pl

JK