Logo

Event MIX

Poligon Szefów Sprzedaży już 21-22 listopada w Warszawie!

Praca menedżera sprzedaży to codzienna walka na wielu frontach. Bez dobrego przygotowania sztabowego trudno jednak liczyć na spektakularne efekty. Dokładny wywiad, umożliwiający rozpoznanie sytuacji oraz uważna lektura raportów z pola bitwy o klienta są niezbędne do opracowania zwycięskiej strategii i taktyki. Bez lojalności i oddania podległych jednostek oraz udanych sojuszy z sieciami dystrybucyjnymi sprzedażowy plan ataku nie ma jednak szans powodzenia.

Każdego, kto przygotowuje się do sprzedażowej kampanii, diagnozuje sytuację na froncie lub po prostu poszukuje metody, by zwyciężyć w batalii o klienta zapraszamy na 6. Forum Szefów Sprzedaży w Warszawie już 21 i 22 listopada.

Najtrudniejszy, pierwszy krok, to zaplanowanie strategii działania, dlatego nasi eksperci przygotowali aż 5 komplementarnych prelekcji, dzięki którym będzie możliwe przyjęcie właściwej taktyki na sprzedażowym polu bitwy. Następnie uczestnicy zapoznają się z najnowszymi dostępnymi na rynku rozwiązaniami w zakresie sprzedażowej broni i amunicji. Odwieczny konflikt między działem sprzedaży a produkcją to temat trzeciego bloku. Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać podejście TOC (Theory of Constraints) do podnoszenia wyniku firmy oraz do samego procesu sprzedaży. Ostatni blok przybliży tematykę efektywnej współpracy z sieciami sprzedaży.

Organizatorzy przygotowali dla uczestników także dodatkowe atrakcje, m.in.: innowacyjny w formie spektakl interaktywny, w trakcie którego szefowie sprzedaży – na własnej skórze – będą mogli przekonać się o skuteczności własnych praktyk liderskich. Pierwszego dnia uczestnicy będą mogli wziąć udział w nowatorskim projekcie grywalizacyjnym pod kryptonimem „Operacja Grywalizacja”, której finał został zaplanowany podczas wieczornego koktajlu – Klubu Oficerskiego, gdzie czekać będą dodatkowe atrakcje. W programie nie zabraknie też znanych z poprzednich edycji sesji Round Tables, czyli dodatkowych case study pogłębiających tematy, prezentowanych przy okrągłych stolikach.

Forum Szefów Sprzedaży od lat dostarcza dyrektorom sprzedaży wskazówek taktycznych najwyższej jakości. Udział w konferencji pomoże w prognozowaniu wydarzeń na polu sprzedażowej bitwy i co najważniejsze – podejmowaniu właściwych decyzji prowadzących do wygranej. Szczegółowy program Forum znajduje się TUTAJ.

MW