„Herbapol-Lublin” S.A., jeden z największych polskich producentów syropów, herbat i dżemów obchodzi jubileusz 70-lecia. Z tej okazji do sprzedaży wprowadzono limitowaną wersję flagowych produktów firmy w nowej stylizacji.
„Herbapol-Lublin” S.A. to jeden z największych polskich producentów spożywczych. Od samego początku firma rozwija się opierając swoją działalność na produktach wysokiej jakości, inspirowanych naturą, jej bogactwem i różnorodnością. Z okazji 70-lecia istnienia na polskim rynku, firma wprowadza na rynek limitowaną, jubileuszową edycję opakowań swoich flagowych produktów: herbatki miętowej, herbatki malinowej oraz syropu malinowego 420 ml. Stylistyka opakowań nawiązuje do natury – ziół i roślin, które są nierozłącznie związane z marką Herbapol. Produkty dostępne będą w szerokiej dystrybucji do wyczerpania zapasów.
Limitowana edycja produktów to tylko jedna z wielu aktywności zaplanowanych w ramach działań związanych z obchodzeniem jubileuszu 70-lecia. W wakacje, Herbapol Food Truck odwiedził 7 nadmorskich miejscowości. W specjalnie zaaranżowanej strefie konsumenci mieli możliwość degustacji produktów oraz uczestniczenia w przygotowanych specjalnie na tę okazję animacjach i warsztatach. Letni tour zwieńczono dwudniowym wydarzeniem w Lublinie.
Projekty opakowań przygotowała agencja Huddleston Melon Design.
JK