Jak dotrzeć do klienta i zwiększyć sprzedaż w punktach handlu tradycyjnego i sklepach internetowych, dzięki wykorzystaniu opakowań standardowych oraz zbiorczych, jak również standów i ekspozytorów w łańcuchu dostaw? Sprawdzone, a przede wszystkim kompleksowe, rozwiązania proponuje drukarnia Labo Print z Poznania.
Dzisiejszy świat w coraz większym zakresie, przenosi się do Internetu. Jak grzyby po deszczu powstają coraz to nowe sklepy internetowe i całe rzesze konsumentów zmieniają zwyczaje zakupowe, tworząc ogromny rynek handlu e-commerce. Tak duża konkurencyjność powoduje, że każdy chciałby się wyróżnić. Asortymentem, nowymi funkcjonalnościami czy też obsługą. Doskonale jednak wiadomo, że jeśli wyłączyć emocje, konsument kupuje przede wszystkim oczami. Wszystko, co ładne, estetyczne i oryginalne, przyciąga wzrok i nie pozostawia odbiorcy obojętnym.
Znając potrzeby rynku i zachowania konsumentów w sieci, przychodzimy z rozwiązaniami dla sektora e-commerce, dzięki którym sprzedawcy realnie mogą wpłynąć na atrakcyjność swojej oferty w sieci, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów.
W całej gamie produktów reklamowych, które oferujemy naszym partnerom, dla odbiorców e-commerce polecamy szczególnie opakowania tekturowe, kartony szybkoskładalne, automatyczne koperty czy rollboxy. Nasi klienci mogą wybierać zarówno spośród opakowań standardowych w różnorodnych rozmiarach, drukowanych bądź nie, jak i zamówić opakowania dedykowane, stworzone specjalnie dla wybranego produktu. Dział konstruktorski Labo Print chętnie doradzi i zadba, by projekt – który Państwo otrzymają – spełniał oczekiwania przy racjonalnym poziomie ceny.
Szeroki wybór rozwiązań, pozwala dopasować opakowanie do każdych potrzeb. Posiadając odpowiednie technologie, oferujemy zarówno niewielkie serie opakowań drukowanych cyfrowo, jak i długie serie dla firm, których zapotrzebowanie sięga dziesiątek tysięcy sztuk.
Dla sektora handlu w szerszym ujęciu, interesujące mogą okazać się także opakowania zbiorcze czy standy i ekspozytory tekturowe. Tradycyjne punkty handlowe rządzą się nieco innymi prawami, niż sklepy w Internecie. Dotyczy to w szczególności dyskontów, które zdominowały rynek handlu produktami pierwszej potrzeby, stawiając przy tym specyficzne wymagania producentom, chcącym zaistnieć w ich placówkach. W łańcuchu logistycznym wykorzystanie standów, jako opakowania zbiorczego, to stosunkowo nowy trend, który ułatwia pracę wszystkim zaangażowanym w proces dostawy i ekspozycji produktu, przynosząc wymierne efekty sprzedażowe.
Dzięki rozwiniętym i doświadczonym działom graficznym i konstruktorskim, Labo Print proponuje dedykowane standy i ekspozytory, które idealnie dopasowanym kształtem i grafiką, nie pozostawią klientów obojętnymi. Poznając Państwa potrzeby, chętnie podzielimy się doświadczeniem, podpowiadając w jaki sposób wyeksponować produkt, by zrealizować oczekiwane cele sprzedażowe.
Znakomity i nowoczesny park maszynowy, szeroka gama sprawdzonych rozwiązań reklamowych, własne działy graficzne i konstruktorskie, szeroki wybór gotowych produktów, dedykowani doradcy i wreszcie kompleksowość, to elementy które we współpracy z nami najczęściej doceniają klienci.
Przenieś swój biznes na wyższy poziom i już dziś sprawdź, co możemy zrobić dla Ciebie!
Paweł Niedzielski, Marketing Manager w Labo Print
www.laboprint.eu
Wywiad ukazał się w ostatnim numerze OOH magazine, pobierz bezpłatnie TUTAJ.