Przez dziesiątki lat silne marki umiały zgromadzić wokół siebie fanów, często wiernych przez całe lata, ale współczesny świat, pełen marek, wymaga czegoś nowego. Marka to coś więcej niż tylko nazwa i logo. Marka staje się najważniejszym aktywem, który posiadają firmy i którym mogą przyciągnąć uwagę klientów. Mocna marka ma znaczenie, jakiego nie miała nigdy wcześniej, dlatego tak ważne jest jej umiejętne komunikowanie i dbanie o wizerunek.
Zapraszamy na konferencję Brand Summit 2019, która będzie poświęcona w całości marce. Przyjrzymy się jej z trzech perspektyw: marki korporacyjnej, marki konsumenckiej i marki pracodawcy. Porozmawiamy o tym, jak zdefiniować unikalną, wyróżniającą się tożsamość firmy, wzmocnić ją wewnętrznie i komunikować tak, by i klienci i kandydaci stali się ambasadorami marki.
W czasie konferencji wystąpią uznani eksperci i praktycy, którzy opowiedzą, jak kształtować markę i jakie korzyści przynoszą zintegrowane działania w obrębie wszystkich marek firmy, a także pokażą dobre praktyki.
Swoją wiedzą podzielą się: Jacek Kotarbiński (kotarbinski.com), Kamilla Giedrojć (Dyrektor Strategii i Marketingu IBM Poland and Baltics), Anna Macnar (CEO HRM Institute), Joanna Tonkowicz (Partner Zarządzający Absolvent Consulting), Kasia Zadrożna (Culture & Communication Global Senior Manager AmRest), Mariusz Łodyga (CEO Premium Consulting), Adrian Gamoń (Brand Experience & Communication Strategist), Aleksandra Lemańska-Czajka (Personal Development Manager INEA), Jakub Smarz (Talent Brand Lead for Poland, Accenture), Jakub Semerda (CEO Preeshare).
Program konferencji jest podzielony na trzy części:
1. Percepcja marki, w której pochylimy się nad trendami i ich wpływie na markę, a także porozmawiamy o tym, jakie korzyści przynosi zintegrowana marka.
2. Marka zaczyna się od środka, w której opowiemy o tym, jak sprawić, żeby kultura organizacyjna i działania wewnętrzne przełożyły się na budowanie wizerunku marki.
3. Social, Digital i komunikacja marki, w której zajmiemy się zagadnieniami związanymi z komunikacją marki.
Pełny program znajduje się TUTAJ.
Dzień po konferencji (22.11.) odbędą się warsztaty, które pozwolą na pogłębienie tematów poruszanych na konferencji:
1. Zintegrowana marka od A do Z (Anna Macnar, HRM Institute
2. EB = Emocje + Biznes (Joanna Tonkowicz, Karolina Proczek, Absolvent Consulting)
Uwaga dla czytelników OOH magazine – z kodem OOH_BS wejściówki na konferencję z 15% rabatem.
Do 31.10. obowiązuje najniższa cena!
Organizator: HRM Institute
Partnerzy: Absolvent Consulting (Partner Strategiczny), Stepstone
Patroni Medialni: OOH Magazine, Marketer+, HR Standard
Kontakt: Julia Bojanowska julia.bojanowska@hrminstitute.pl, tel. 535 140 135
MW