Dom mediowy Mindshare właśnie świętuje swoje 20-lecie obecności w Polsce. W przeciągu dwóch dekad nie tylko rozrósł się zespół i zwiększyły się kompetencje agencji, ale również diametralnie zmieniły się branża i potrzeby rynku.
20 lat obecności Mindshare w Polsce to okres wielu zmian, ważnych decyzji, wyzwań podyktowanych dynamicznym rozwojem branży, rynku oraz oczekiwań klientów. Od samego początku agencja dąży, by być liderem, co ma odzwierciedlenie w licznych nagrodach branżowych – w samym 2019 roku Mindshare Polska zdobył tytuł „Dom Mediowy Roku 2019” według rankingu MMP, a także złotą i dwie brązowe statuetki w konkursie MIXX Awards Europe.
– Aby sprostać oczekiwaniom klientów, jesteśmy w permanentnym procesie transformacji. To właśnie dzięki adaptywności jesteśmy w stanie ciągle rozwijać naszą ofertę tak, by zaufały nam największe marki – komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.
W przeciągu 20 lat Mindshare ewoluował ze stricte domu mediowego do partnera biznesowego, który wspomaga swoich klientów w zarządzaniu wszystkimi procesami marketingowymi. Kompleksowe wsparcie na każdym z etapów realizacji kampanii jest możliwe dzięki zmianom w samej strukturze agencji, która obejmuje takie obszary, jak m.in. oferta badawcza, strategiczna, kontentowa, czy digitalowa (w tym e-commerce czy performance marketing).
– Od 20 lat dokładamy wszelkich starań, by zapewniać klientom pełne wsparcie w każdym momencie kampanii. Wierzę, że to dlatego cieszymy się trwałymi relacjami oraz możemy poszczycić się partnerską współpracą z naszymi klientami. Oczywiście jesteśmy dumni ze wszystkich nagród, jakie zdobyliśmy przez dwie dekady, jednak największą satysfakcję mamy po prostu ze świetnie przeprowadzonych i efektywnych kampanii – dodaje Joanna Kazak, Managing Partner, Board Member w Mindshare Polska.
Jednak skupienie się na strategii, rozwoju biznesu i e-commerce to nie jedyne działania, które Mindshare podjął od powstania 1999 roku. Agencja współtworzy pierwszy akcelerator dla startupów z dziedziny MarTech (mSpark), była inicjatorem HERO, czyli warsztatów tworzonych przez kobiety dla ekspertek zrzeszonych w ramach GroupM, a także stworzyła dla klientów inkubator projektów społecznie odpowiedzialnych – Planning for Purpose.
– Pracując z takimi marketerami, jak Volvo, WWF, National Geographic, czy mBank widzimy, istotne w ich strategiach komunikacji staje się edukacja społeczeństwa, dbanie o ekologię, projektowanie użytecznych rozwiązań oraz aktywna walka ze zjawiskami, jak dyskryminacja, czy nieetyczne wykorzystywanie danych. Stąd nie tylko poszerzenie naszej oferty o Planning for Purpose, ale również skupienie się na pozytywnych zmianach wewnątrz organizacji – i to ciągłych, zespołowych zmianach przez ostatnie 20 lat. Nie bez powodu na nasze wartości składają się takie hasła, jak „speed”, „provocation” i „teamwork” – podsumowuje Adrian Kawecki.
MW