Marketing MIX Przelewy24, Dotpay i eCard łączą̨ siły

Przelewy24, Dotpay i eCard łączą̨ siły

0

Przelewy24, Dotpay i eCard łączą siły, aby wspólnie zapewnić najszerszy wachlarz usług płatniczych na rynku, najwyższy poziom obsługi i kompleksowe rozwiązania technologiczne dla biznesu.

16 letnie doświadczenie w Polsce i na świecie, znajomość́ branży e-commerce, wymiana know-how pozwoli operatorom skonsolidować́ rynek, zapewniając wymierne korzyści zarówno partnerom biznesowym Przelewy24, Dotpay i eCard, jak i klientom indywidualnym.

– Dzięki integracji serwisu Przelewy24, Dotpay i eCard będziemy w stanie jeszcze sprawniej wprowadzać innowacje dla e-commerce, wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie i znajomość rynku. Pozwoli to na poszerzenie portfolio usług i produktów dla naszych partnerów biznesowych. – komentuje Piotr Kurczewski, Prezes Zarządu.

Ponadto, integracja operatorów pozwoli na umocnienie pozycji rynkowej na polskim i zagranicznym rynku płatności. Kluczowym Brandem grupy jest marka Przelewy24. 

– Integracja oznacza połączenie celów, łatwiejszy przepływ doświadczenia i najlepszych praktyk miedzy pracownikami Przelewy24 oraz Dotpay/eCard. Poszerzymy portfolio produktowe, zachowując najwyższą jakość́ oferowanych usług oraz zabezpieczymy rozwój w najbardziej obiecujących obszarach e-commerce i m-commerce. – dodaje Michał Bzowy, CIO&COO

Oferty łączących się̨ spółek są̨ komplementarne, dzięki czemu w wyniku integracji powstanie uniwersalne portfolio, oferujące pełną paletę̨ usług płatniczych. Obejmie ona m.in.: transakcje kartowe, przelewy elektroniczne oraz płatności mobilne.

– Synergia marek jest naturalną odpowiedzią̨ na wyzwanie jakie rynek stawia przed całą branżą fintech. Jesteśmy uczestnikami dużych zmian – zarówno jeśli chodzi o sposób dokonywania zakupów, wykorzystywane do tego urządzenia jak i rozwiązania płatnicze. Połączenie doświadczenia spółek w rożnych segmentach e-commerce, najlepszych praktyk i znajomości branży pozwoli nam zwiększyć zasięg rynkowy i sprostać oczekiwaniom partnerów biznesowych i klientów. – mówi Jacek Kinecki CCO.

MW