Logo

Marketing MIX

Marka Bosch rusza z pomocą szpitalom, SORom i stacjom ratownictwa medycznego w całym kraju

Bosch przeznaczy setki urządzeń dla służby zdrowia. Będą to pralki, suszarki, pralko – suszarki, czajniki i mikrofale. Ich wartość rynkowa sięgnie 1 000 000 złotych.

– Doskonale zdajemy sobie sprawę, że naszym medykom należy się teraz każde możliwe wsparcie. Zaczęło się od pomysłu i przekazania kilku zestawów pralek i suszarek do szpitali zakaźnych i stacji ratownictwa medycznego. Szybko dotarły do nas informacje, że zapotrzebowanie na nasze urządzenia jest o wiele większe. Lekarze, pielęgniarki i ratownicy zaczęli zgłaszać się do nas lawinowo. Nie mogliśmy pozostawić ich próśb bez odpowiedzi. Nasza firma postanowiła przeznaczyć na ten cel część budżetu marketingowego* – mówi Hanna Stajuda, Dyrektor Działu Komunikacji w BSH.

Na potrzeby akcji w firmie BSH (w portfolio, której znajduje się marka Bosch) powstała specjalna grupa ochotników, która zgłosiła chęć pomocy w tej inicjatywie. W ten sposób pracownicy spółki chcą wesprzeć służbę zdrowia i przyczynić się do walki z COVID – 19. Przede wszystkim jednak pragną wyrazić wdzięczność personelowi medycznemu za ogromny wysiłek, który wkładają w to, by pomagać nam wszystkim.

 Apel marki Bosch:

Jesteś lekarzem, pracownikiem szpitala, pielęgniarką albo ratownikiem medycznym i wiesz, że w Twojej placówce przyda się pralka, czajnik albo mikrofala?

Zgłoś się do nas poprzez fanpage Bosch Home Polska. My zajmiemy się resztą i przekażemy potrzebny zestaw urządzeń.

Pozwólcie, żebyśmy teraz my zatroszczyli się o Was i Wasze bezpieczeństwo.

www.bosch-home.pl 

*Pula przeznaczona na akcję jest ograniczona

 KL