Advertiva została członkiem Community International – najsilniejszej europejskiej sieci kreatywnych agencji komunikacji marketingowej i reklamowej.
Nowe, niezależne stowarzyszenie agencji reklamowych rozpoczęło swoją działalność z początkiem 2020 roku. Dwie dotychczasowe organizacje: CommWorld do którego należymy i Dialogue International połączyły swoje siły. Wyjątkowość grupy stanowi fakt, że członkowie to agencje reklamowe, oferujące skoordynowane działania na rzecz klientów na wszystkich rynkach europejskich, zarządzane bezpośrednio przez swoich właścicieli. CommWorld i Dialogue International do tej pory działały równolegle od 30 lat.
Dzięki temu połączeniu wszystkie agencje – w tym Advertiva – będą mogły korzystać z rozbudowanych umiejętności i doświadczenia, szczególnie na rynkach, na których do tej pory nie działały. Community International posiada dedykowaną spółkę w Brukseli, która ma na celu wykorzystanie siły swoich członków w przetargach Unii Europejskiej dotyczących komunikacji marketingowe. Advertiva również stanie się udziałowcem EEIG.
KL