Najnowsze wydanie „OOH news” pojawiło się już na biurkach przedstawicieli branży spotkań. W numerze z optymizmem patrzymy w przyszłość, czekając na nowe wytyczne dla organizacji wydarzeń i eventów. Z ekspertami rozmawiamy o tym, jak działać w nowej rzeczywistości.
Wśród rozmówców najnowszego wydania znalazł się Davide Odella, członek Zarządu EXPO XXI Warszawa, który podkreśla, że musimy nauczyć się żyć i pracować po epidemii, w nowej rzeczywistości, a branża MICE musi powrócić na swoje normalne tory. Bartosz Bieszyński, koordynator grupy TUgether, potwierdza te słowa i dodaje, że za wszelką cenę musimy odbudować popyt na eventy. O postępującej transformacji cyfrowej branży eventowej oraz przysłowiowym końcu pewnej epoki rozmawiamy z Markiem Kaczmarek, właścicielem agencji IMEN WARSAW. Tomasz Śleziak, właściciel Colors of Design opowiada, jak w obecnej „onlinowej” rzeczywistości wygląda aranżacja przestrzeni. W numerze znalazł się również przegląd branżowych informacji i nowości.
Odmrażanie poszczególnych gałęzi gospodarki oraz pozytywne sygnały płynące z zagranicznej branży wystawienniczej sprawiły, że prace nad targami FestiwalMarketingu.pl, których integralną częścią jest Event MIX, właśnie ruszyły pełną parą.
– Stopniowe łagodzenie obostrzeń i odmrażanie kolejnych gałęzi gospodarki sprawia, że branża spotkań przygotowuje się do „powrotu do gry”. Nie inaczej jest w przypadku wrześniowego FestiwalMarketingu.pl – mówi Robert Załupski, Dyrektor FestiwalMarketingu.pl.
Targi ponownie zostaną podzielone na dwa sektory branżowe: dostawcy mediów i maszyn oraz reklama, marketing & event. Ta segmentacja sprawdziła się doskonale podczas poprzednich edycji i spełniła oczekiwania zarówno wystawców, jak i odwiedzających Festiwal.
FestiwalMarketingu.pl odbędzie się w EXPO XXI Warszawa, 9-10 września 2020 r. Równolegle z FestiwalMarketingu.pl odbywa się FestiwalDruku.pl. Bezpłatna rejestracja na targi startuje w czerwcu br.
Pobierz magazyn OOH magazine „news”: TUTAJ.