Logo

Marketing MIX

Jakub Zajdel, CEO more communications agency, na stanowisku EMEA President w IPREX

W czerwcu 2020 roku Jakub Zajdel, założyciel i CEO more communications agency, objął funkcję EMEA President w IPREX – Międzynarodowej Organizacji Niezależnych Firm PR, zrzeszającej ponad 60 agencji z całego świata. Jego kadencja potrwa 2 lata, do maja 2022. Wcześniej rolę tę pełnił Harri Kammonen, Managing Director Manifesto – agencji zlokalizowanej w Helsinkach.

Na nowym stanowisku Jakub Zajdel będzie odpowiedzialny między innymi za kreowanie i wdrażanie kierunków rozwoju sieci w regionie, pozyskiwanie kolejnych agencji partnerskich oraz poszukiwanie nowych możliwości biznesowych dla obecnych członków organizacji. Tak strategiczna funkcja wymaga stałej, bezpośredniej współpracy z lokalnymi dyrektorami IPREX i globalnym zarządem. Region EMEA obejmuje państwa z obszaru Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

– Wybór na stanowisko EMEA President w globalnej organizacji, jaką jest IPREX, to duże wyróżnienie, ale także wyzwanie. Moja kadencja przypada na trudny okres, w którym wszyscy musimy zmierzyć się z konsekwencjami kryzysu spowodowanego pandemią. Niemniej jednak, to właśnie w tym czasie szczególnie przekonaliśmy się o tym, jak wiele korzyści i wzajemnego wsparcia daje członkostwo w takiej sieci jak IPREX– mówi Jakub Zajdel, założyciel i CEO more communications agency oraz EMEA President w IPREX.

Równolegle w IPREX zaszły również inne zmiany personalne – zarówno na szczeblu centralnym, jak i regionalnym. Nowe funkcje objęli także: Alexandra Mayhew (Australia) – Executive Director, Julie Exner (USA) – Global President, Kevin Phillips (USA) – Americas President oraz Xavier Prabhu (India) – Asia Pacific President.

more communications agency należy do IPREX od 2017 roku, jako jedyna agencja z Polski. W 2019 roku firma była gospodarzem IPREX EMEA Fall Meeting – cyklicznego spotkania właścicieli i kadr zarządzających agencji członkowskich z regionu. Po Sztokholmie, Paryżu, Pradze, Helsinkach, Amsterdamie, Dublinie, Berlinie i Casablance, to właśnie Warszawa została wybrana na jego lokalizację.

IPREX tworzy dziś 65 podmiotów zlokalizowanych w 28 państwach na całym świecie. Roczne obroty organizacji wynoszą 420 milionów dolarów.