Logo

AktualnościGadżety reklamowe

Pakietdomowy.pl – narzędzie podtrzymywania relacji biznesowych w czasie pandemii

Już od pierwszych dni lockdownu firma Goodgifts wprowadziła do swojej oferty nowe narzędzie, dzięki któremu zrealizowali prawie 10 tysięcy przesyłek do partnerów oraz pracowników swoich klientów. 

Pakietdomowy.pl – bo o nim mowa – działa na następujących zasadach: na specjalnie stworzonej substronie w domenie pakietdomowy.pl Goodgifts wraz z klientem wybiera, co dany pakiet ma w sobie zawierać. Firma generuje indywidualny link, który klient rozsyła samodzielnie do wyznaczonej grupy docelowej (klienci, kotrahenci, pracownicy). Osoby, które otrzymały link, wybierają prezenty, a resztą zajmuje się już Goodgifts.

Do tej pory narzędzie zostało wykorzystane podczas webinarów (pod koniec spotkania organizatorzy wysyłali link do prezentu dla uczestników), szkoleniach online, akcji DZIEŃ DZIECKA 2020 (klienci mogli podać płeć i wiek dziecka, dzięki czemu prezenty były jeszcze bardziej spersonalizowane) czy też międzynarodowych konferencjach prasowych.

 – Pakietdomowy.pl to narzędzie do szybkiego wysyłania prezentów dla partnerów biznesowych lub pracowników pod prywatne adresy. Zachowujemy 100% anonimowości dzięki usłudze paczkomaty inPost. Okres epidemii oraz kwarantanny to bardzo trudny czas dla Wszystkich, dlatego stajemy na wykości zadania i udostępniamy możliwość podtrzymywania relacji biznesowych. Do tej pory wysłaliśmy około 200 paczek m.in. do Dubaju, USA, Kanady. W naszych zestawach dostarczamy, upominki na grilla, koszulki, kubki, zabawki czy nawet drony z logo klienta albo zestawy zoomparty  z niespodzianką – wyjaśnia Krzysztof Baranowski, Chief Executive Officer w Goodgifts. 

Jak to wyglądało „w praktyce” można zobaczyć na filmikach poniżej: 

Więcej o akcji na profilu na FB TUTAJ

KL