Logo

AktualnościGadżety reklamowe

Pracownia Lukrecja debiutuje na targach FestiwalMarketingu.pl

Pracownia Lukrecja to producent pierników w różnej odsłonie. Oferują upominki dla gości, prezenty, ale także pierniki reklamowe z logo firmy czy pierniki typowo bożonarodzeniowe. Swoją ofertę zaprezentują już podczas wrześniowych targów reklamy FestiwalMarketingu.pl.

– Tworzymy artystyczne pierniki pieczone i dekorowanie od serca na indywidualne zamówienia; pierniki spersonalizowane, okolicznościowe, tematyczne, pierniki reklamowe – stanowiące wizytówkę firmy w niecodziennej formie. Pierniki to także doskonały pomył na upominek – podziękowanie dla gości na wesele, komunię czy chrzest, pierniczki zapakowane w woreczek z kolorową tasiemką i bilecikiem będą ozdobą, każdego stołu – mówi Marta Żebrowska z pracowni Lukrecja.

Przy dłuższej współpracy firma oferuje możliwość wykonania spersonalizowanego wałka do ciasta, który bezpośrednio na pierniku odciska wzór czy logo klienta. Możliwość znakowania logo obejmuje także druk barwnikiem spożywczym na papierze cukrowym.

[galeria=”1″] 

Warsztaty ozdabiania pierników

Firma organizuje również warsztaty dekorowania pierników dla dzieci i dorosłych, co stanowi doskonałą okazję, by zintegrować pracowników w dużej czy małej firmie. Pracownia Artystyczna Lukrecja organizuje warsztaty u siebie w pracowni oraz na terenie szkół, przedszkoli jak i w innych lokalizacjach – dopasowując się do życzeń klientów. 

– Spotykając się z dziećmi przy okazji różnych świąt, obalamy mit, że pierniczki dobre są tylko na Boże Narodzenie. Wspólnie z dziećmi dekorujemy walentynkowe serca, sukienki i garnitury dla Babci i Dziadka z okazji ich święta, kwiaty dla ukochanych Mam, kurczęta i zajączki tuż przed Wielkanocą oraz oczywiście choinki i dzwoneczki bożonarodzeniowe. Podczas naszych warsztatów piernikowania, dzieci mają okazję do kreatywnej i nieskrępowanej zabawy. Dekorowanie pierniczków pobudza wyobraźnię, uczy dokładności i samodzielności, a praca rękami poprawia sprawność manualną dzieci – wyjaśnia Marta Żebrowska z pracowni Lukrecja.

Szukając możliwości rozwoju

Udział we wrześniowych targach reklamy to debiut firmy na targach branżowych. – Od dawna myślałam o tym, by wziąć udział w targach i pokazać swoje produkty, ale długo wahałam się z decyzją, bo uważałam, że przecież robię tylko pierniki [śmiech]. Jednak zarówno mój mąż, jak i znajomy, który jest właścicielem dużej firmy reklamowej, która też co roku jeździ na targi mnie przekonały. Potem, usłyszałam podobną opinię od Pani Karoliny, właścicielki firmy Haftkom – dodaje Marta Żebrowska.

Pracownia Lukrecja na targach zaprezentuje pełną gamę swoich usług, z naciskiem na pierniki reklamowe z logo firmy i pierniki, które mogą być upominkiem np. dla gości hotelowych. 

www.lukrecja.org.pl/pl/

KL