Zaprojektowany w odpowiedzi na rosnącą potrzebę bezdotykowej interakcji z urządzeniami powszechnego użytku takimi jak: przyciski na bankomatach i terminalach, możliwość otworzenia drzwi bez ich bezpośredniego dotykania. Do niedawna był dostępny w Stanach Zjednoczonych oraz Wielkiej Brytanii, a teraz i polscy użytkownicy mogą skorzystać z tego innowacyjnego gadżetu.
Brelok jest zbudowany z wytrzymałego plastiku ABS dzięki czemu można go dezynfekować dostępnymi na rynku środkami czystości (w tym również tymi bardziej agresywnymi – na bazie rozpuszczalników). Jego wymiary 6,8×5,2×0,3 cm sprawiają iż jest poręczny, a płaska i gładka powierzchnia idealnie nadaje się do znakowania np. logotypem firmy. Sugerowany sposób znakowania – tampondruk. W obecnej chwili brelok jest dostępny w 4 kolorach: biały, czerwony, niebieski i czarny. My proponujemy go opakowanego w woreczek foliowy z taśmą samoprzylepna wraz z instrukcją informującą o jego sposobie użytkowania.
– Wprowadzając ten produkt do naszej oferty nie spodziewaliśmy się tak pozytywnego odzewu ze strony klientów. W pierwszym miesiącu jeden z klientów zamówił 4 tys. sztuk ze znakowaniem. Główne zainteresowanie płynie z branży nowych technologii oraz firm zajmujących się outsourcingiem – jako gadżet powitalny dla powracających do biur pracowników. Jesteśmy przekonani, że jeszcze przez dłuższy czas ten gadżet będzie się cieszył zainteresowaniem, a być może z czasem, wyewoluuje w swojej postaci uzyskując dodatkowe funkcje – mówi Sebastian Kozicki z firmy Solara.
KL