Logo

Marketing MIX

Żywiec Zdrój i Krzysztof Zalewski wspólnie dla dobra natury

Trwa kampania wody niegazowanej Żywiec Zdrój realizowana pod hasłem Zrównoważona przez naturę. W ramach prowadzonych działań marka zaprosiła na wyjątkowe muzyczne wydarzenie, które oprócz promocji muzyki i piękna Żywiecczyzny, miało ważny społecznie cel – zbiórka środków na sadzenie drzew w regionie, z którego pochodzi woda Żywiec Zdrój. 4 czerwca odbył się koncert Krzysztofa Zalewskiego w formule solo actu prosto z beskidzkiej polany.Wydarzenie było transmitowane na żywo na Facebooku oraz YouTube i oglądane przez blisko 180 tysięcy fanów. Kulisy przygotowania oraz przebieg koncertu można obejrzeć w wyemitowanym materiale making of.

#zrównoważonyprzeznaturę Solo Act Live Krzysztofa Zalewskiego miał miejsce w jednym z najpiękniejszych, niedostępnych na co dzień dla turystów miejsc – polanie Dach Beskidów. Z uwagi na istniejące jeszcze ograniczenia w przemieszczaniu się i gromadzeniu, artysta wraz z Żywiec Zdrój postanowił choć w wirtualnej formie przybliżyć odbiorcom piękno Żywiecczyzny, oferując niezwykłą mieszankę muzyki i górskich krajobrazów. Koncert był transmitowany na żywo online na YouTube oraz kanałów społecznościowych artysty i Żywiec Zdrój. Ważnym elementem całego przedsięwzięcia była zbiórka pieniędzy, które – dzięki współpracy z Fundacją Ekologiczną ARKA – w całości przeznaczone zostaną na sadzenie nowych drzew  regionie żywieckim.

Wydarzenie przyciągnęło przed ekrany łącznie 180 tysięcy fanów. Tym razem jednak natura pokazała, że jest zbiorem żywiołów, z którymi nie da się dyskutować. Ze względu na gwałtowną burzę, która przetoczyła się nad Żywiecczyzną, koncert musiał zostać nagle przerwany a artyście udało się zagrać jedynie 4 utwory. Aby zrekompensować słuchaczom tę sytuację, muzyk dokończył koncert prosto ze schroniska, z akompaniamentem jedynie gitary akustycznej

#zrównoważonyprzeznaturę Solo Act Live Krzysztofa Zalewskiego pokazał, jak potężna i nieprzewidywalna jest natura. Mimo, że warunki pogodowe uniemożliwiły nam kontynuację koncertu, niezwykle cieszymy się, że wydarzenie przyciągnęło tak dużą liczbę odbiorców, którzy dodatkowo wsparli naszą zbiórkę. Troska o naturę jest nierozerwalnie wpisana w funkcjonowanie naszej marki – od 11 lat, wspólnie z naszymi partnerami sadzimy drzewa w regionie żywieckim, które mają ogromne znaczenia dla poprawy retencji i zachowania równowagi naturalnych ekosystemów. Dzięki zebranym funduszom, już najbliższej jesieni będziemy mogli zasadzić kolejne– mówi Klaudia Krawczyk, Brand Manager Żywiec Zdrój.

Making of z koncertu obejrzeć można na kanale YouTube:

Dodatkowo artysta udostępnił wszystkie cztery utwory zarejestrowane podczas wydarzenia.