Właśnie wystartowała nowa platforma komunikacyjna Herbapol-Lublin, w ramach której powstały aż trzy spoty reklamowe. Każdy z nich koncentruje się na innym produkcie z portfolio ziołowych napojów funkcjonalnych i inspirowany jest innym, dedykowanym mu zjawiskiem naturalnym: wiatrem, słońcem oraz deszczem. W reklamie możemy zobaczyć m.in. jedną z tegorocznych nowości: napój ziołowy AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango żeń-szeń.
Nowości w portfolio herbat funkcjonalnych Herbapol-Lublin
Latem poszukujemy wartościowych napojów, które odpowiednio nawadniają nasz organizm i dobrze smakują, ale również są poręczne i mogą nam towarzyszyć zarówno w domu, jak i poza nim. To właśnie z myślą o tych, którzy poszukują intrygujących smaków oraz dobrego składu, marka Herbapol-Lublin poszerzyła w tym roku portfolio napojów gotowych do picia o dwa smaczne i orzeźwiające warianty. W kwietniu, do oferty funkcjonalnych napojów ziołowych dołączyła AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango żeń-szeń i zielona herbata, dodatkowo w ofercie napojów herbacianych od teraz dostępny jest także Herbapol na zimno herbata biała/malina.
Nowa platforma komunikacyjna – „Niezwykłe zjawiska naturalne”
Nowa kampania Herbapol-Lublin wystartowała w tym tygodniu wraz z emisją trzech dedykowanych spotów na platformie VoD i w serwisie YouTube. Emisja reklam w TV ruszy od 1 lipca. Nowa platforma komunikacyjna pod hasłem „Niezwykłe zjawiska naturalne” łączy w sobie nowoczesną i lekką formę z przekazami podkreślającymi naturalne pochodzenie produktów, będące wyróżnikiem marki od ponad 70 lat. Każdy spot promuje inny produkt z portfolio napojów gotowych do picia i nawiązuje do innego, dedykowanego mu zjawiska pogodowego: wiatru (AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango żeń-szeń i zielona herbata), słońca (URODA SKRZYP cytrusy z zieloną herbatą) i deszczu (DETOX POKRZYWA pigwa z zieloną herbatą).
– Napoje funkcjonalne w butelkach, które wprowadziliśmy na polski rynek w 2019 roku, to wciąż stosunkowo nowy segment, w którym widzimy bardzo duży potencjał. Dlatego też zależało nam na tym, aby przedstawić konsumentom świat produktu i jego unikalne cechy – zwłaszcza, że w tym roku rozszerzyliśmy portfolio o dwie kolejne nowości. Zdecydowaliśmy się na lekkie i charakterystyczne spoty reklamowe, wyróżniające się na tle konkurencji, ponieważ wierzymy, że w ten zapadający w pamięć sposób dotrzemy do młodszej grupy docelowej w wieku 25-44 lat, co obecnie jest jednym z naszych celów – mówi Anna Mrożewska, dyrektor marketingu Herbapol-Lublin.
Za pomysł kreatywny i kreację spotów odpowiada Walk Creative.
Zakup mediów zrealizował dom mediowy MediaCom, a działania PR prowadzi agencja Big Picture.