Logo

AktualnościGadżety reklamowe

PIAP przedłuża konkurs „Odmrażamy upominki reklamowe” do 25 września

Polska Izba Artykułów Promocyjnych przedłuża termin konkursu na najlepszą kampanię reklamową pod hasłem „Odmrażamy upominki reklamowe”. Adresowany jest on do Członków PIAP i wszystkich firm z branży artykułów promocyjnych i szeroko pojętej reklamy. Organizator przewidział trzy premiowane miejsca, a dla zwycięzców nagrodę finansową oraz kampanie reklamowe na łamach Gazety PIAP i na stronie internetowej.

Jury zadecydowało o przedłużeniu terminu konkursu: prace można nadsyłać do 25 września br. a rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 5 października br.

PIAP w swoich działaniach chce dać impuls do pobudzenia reklamowego branży po okresie zamrożenia spowodowanego pandemią. Konkurs wykreuje kampanię inspirującą marketingowców do wykorzystania upominków reklamowych w aktywnościach promocyjnych. – Chcemy przypomnieć marketingowcom jaka siła drzemie w upominkach reklamowych, które odpowiednio precyzyjnie dobrane stanowią skuteczną linię promocji. Zwłaszcza w czasach pandemii, kiedy ograniczona jest możliwość bezpośrednich spotkań, upominki jak żadne inne narzędzia marketingu potrafią pielęgnować osobiste relacje z klientami – mówi Katarzyna Wojniak,Dyrektor Biura Zarządu PIAP – Zapraszamy wszystkie kreatywne umysły, które razem z nami chcą odmrozić w tym roku branżę upominków reklamowych.

Przedmiotem Konkursu jest opracowanie koncepcji kampanii reklamowej promującej upominki jako elementu działań marketingowych firm. Organizator oczekuje od autorów ciekawych i niesztampowych pomysłów. Koszty przeprowadzenia kampanii reklamowej według autorskiej koncepcji muszą zostać wyliczone i sprawdzone przez uczestników konkursu, aby zmieścić się w przedziale od 15 000 złotych netto do 20 000 złotych netto.

Nagrodą w konkursie za zajęcie I miejsca jest kwota 3 000 złotych netto. II miejsce premiowane będzie reklamą w Gazecie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w module na całą stronę oraz bannerem reklamowym na stronie www.piap-org.pl na okres 1 roku. Wartość tych nagród to 2 150 zł netto. Nagrodą za zajęcie III miejsca będzie reklama w Gazecie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w module o rozmiarach 5×3, wartość tej nagrody to 1 050 zł netto.

W skład jury wchodzą członkowie Zarządu PIAP (Prezes, 2 Wiceprezesów, 5 Członków Zarządu) oraz dwóch ekspertów niezależnych. Będą to Maciej Tesławski oraz Karol Kieżel.
Maciej Tesławski współpracował na stanowiskach kierowniczych z największymi agencjami w kraju: McCann Relationship Marketing, J. Walter Thompson czy Grey Worldwide, mając na swoim koncie szereg spektakularnych kampanii dla czołowych marek.  Jest współzałożycielem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB), a także członkiem jury najbardziej prestiżowych konkursów branży marketingowej SuperbrandsGolden Arrow i Boomerang. Karol Kieżel – jest konsultantem, trenerem i marketing managerem od ponad 10 lat związany z marketingiem B2B i B2C. Już od początku budował doświadczenie tworząc struktury działów sprzedaży i marketingu w lokalnych projektach medialnych. Działa w oparciu o synergię sprzedaży i marketingu, łącząc to z ideą budowania holistycznego podejścia do Customer Experience. Dzięki otwarciu na budowanie doświadczeń klientów dostrzega możliwości marketingowe na każdym z punktów styku klienta z marką. W jego opinii marketing ma nie tylko przynosić wymierne efekty biznesowe, ale również wnosić wartość dodaną w życie klientów.

Prace konkursowe można składać w terminie od 31.08.2020 do 25 września br. na adres mailowy: biuro@piap-org.pl. Szczegółowy regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej Izby: REGULAMIN KONKURSU

Organizator zamierza zrealizować najlepszą koncepcję kampanii promocyjnej jeszcze w 2020 roku.

KL