Logo

Event MIX

Znamy zwycięzców VI edycji turnieju WCGC Poland

Zwycięstwo w VI edycji WCGC Poland wywalczyła drużyna NZOZ MEDAR w składzie Dariusz Skudlarski i Kamil Skudlarski. NZOZ MEDAR w listopadzie będzie reprezentować Polskę i swoją firmę na fantastycznym polu Oitavos Dunes w Portugalii.

Na podium obok NZOZ MEDAR stanęli także High Rollers GC, zajmując drugie miejsce i Team Orange na trzeciej pozycji. Nagroda główna za zwycięstwo w rozgrywkach na szczeblu narodowym obejmuje m.in. w pełni opłacony wyjazd na światowe mistrzostwa WCGC 2020 na jednym z najlepszych europejskich pól golfowych w Oitavos Dunes w Portugalii, zakwaterowanie w pięciogwiazdkowym hotelu The Oitavos, a także bilety lotnicze, stroje narodowej reprezentacji i wiele innych niespodzianek. Podczas trwającego kilka dni wydarzenia nasi zwycięzcy z NZOZ MEDAR będą mieli okazję spotkać światowych ambasadorów WCGC, wziąć udział w uroczystej gali i innych imprezach towarzyszących, szkolić swoje umiejętności pod okiem sław, jak również zwiedzić malownicze Cascais i jego okolice.

W rozegranym 11 września na polu golfowym w Sobieniach Królewskich turnieju WCGC Poland 2020 wystartowało 40 dwuosobowych drużyn. Zainteresowanie tegorocznymi rozgrywkami było bardzo duże, a poziom graczy – bardzo wysoki. Szereg nagród od wyjątkowych partnerów WCGC Poland na wybranych dołkach motywował do zaciętej rywalizacji. Niestety, podobnie jak rok temu, także w tym roku nikomu nie udało się wygrać wspaniałego auta, jakim jest Mercedes-Benz Klasa A, który był nagrodą za Hole in One na dołku #4 od Auto Idea – Autoryzowanego Dealera Mercedes-Benz. Graczom udało się natomiast wygrać m.in. weekend w Hotelu Sobienie Królewskie G&CC dla 2 osób, całodniowy rejs po Bałtyku luksusowym jachtem ze sternikiem od Premium Yachting, a także sprzęt i akcesoria golfowe Callaway i Odyssey oraz vouchery na zakupy w Bunkier Store. O turniejowe czapki i maski w start packach zadbał nowy partner Headwear Professional Polska.

Polską edycję największego korporacyjnego turnieju golfowego na świecie od 2015 roku organizuje agencja marketingu zintegrowanego – Plej. Partnerami WCGC Poland są Plej, Mercedes Benz – Auto Idea, Ballantine’s, Premium Yachting, Sobienie Królewskie Mazury Golf & Country Club, E4E, Callaway, Bunkier Store, Odyssey i Headwear Professional Polska.

Wydarzenie objęły patronatem medialnym redakcje: OOH magazine, OOH event, Media i Marketing Polska, MMP Online oraz MMP24, LAW BUSINESS QUALITY, magazynlbq.pl, SzczyptaLuksusu.pl i wmeskimkregu.pl, Think MICE, MeetingPlanner.pl, golfpl.com, golf-tv.pl oraz e-k-g.pl.

Galeria zdjęć z turnieju dostępna jest TUTAJ.