Logo

Event MIX

Dział EVENT w świątecznym wydaniu OOH magazine

  • Odbudowujemy popyt na eventy! Podsumowanie konferencji EVENT MIX,
  • Wartość przemysłu spotkań i wydarzeń,
  • Inspiracje na eventy bożonarodzeniowe,
  • Dział marketing: męski marketing, podsumowanie FestiwalMarketingu.pl

Temat V edycji konferencji EVENT MIX, która odbyła się 9 września podczas targów FestiwalMarketingu.pl, brzmiał – Odbudujmy popyt na eventy! Swoje wystąpienia podsumowują prelegenci: Bartosz Bieszyński (Koordynator Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń – TUgether) oraz członkowie MPI Poland Chapter: Barbara Świderska, Nina Żukowska, Krzysztof Bratek, Monika Dymacz-Kaczmarczyk, Anna Nowakowska, Dominik Górka, Krzysztof Celuch (czytaj WIĘCEJ).

Karol Salawa pisze o znaczeniu targów oraz swojej najnowszej książce „Targi – trampolina biznesu” (czytaj WIĘCEJ). Andrzej Targosz, założyciel i CEO Eventory, przedstawia wydarzenia hybrydowe jako „Pandemiczny złoty środek” (czytaj WIĘCEJ), a w felietonie Agnieszki Ramiączek – Prezes Zarządu, dyrektor kreatywny w agencji eventowej ARK, można przeczytać o eventowej współpracy z mężczyznami (czytaj WIĘCEJ).

Jako, że sezon świąteczny zbliża się wielkimi krokami – na naszych stronach znajdziecie ciekawe inspiracje oraz propozycje organizacji bożonarodzeniowych spotkań (czytaj WIĘCEJ).

Podsumowujemy raport Polands Event Impact 2019, przygotowany przez zespół Celuch Consulting pod kierownictwem dr Krzysztofa Celucha, opisujący wartość przemysłu spotkań i wydarzeń (czytaj WIĘCEJ). Wspominamy również o międzynarodowej akcji wspierającej branżę eventową #WeMakeEvents – RED ALERT – Stand as One udział, w której wzięły również polskie miasta (czytaj WIĘCEJ). Expo XXI opisuje, jak w bezpieczny sposób można zorganizować wydarzenia takie jak FestiwalMarketingu.pl (czytaj WIĘCEJ), a Hotel Arłamów zaprasza na Arłamów Business Challenge (czytaj WIĘCEJ).

W świat męskiego marketingu wprowadza wywiad z Wicemistrzem Świata, jednym z najlepszych tyczkarzy na świecie i absolutnym rekordzistą kraju – Piotrem Liskiem (czytaj WIĘCEJ). I w końcu crème de la crème czyli podsumowanie udanego reSTARTU branży czyli targów FestiwalMarketingu.pl. oraz konferencji MARKETING MIX (czytaj WIĘCEJ). Warto także zapoznać się ze zwycięskimi pracami w konkursach na najlepsze gadżety reklamowe – SUPER GIFT (czytaj WIĘCEJ) oraz POS STARS (czytaj WITAJ).

Wersję online numeru można pobrać bezpłatnie TUTAJ.