Wyjątkowe czasy dla działalności galerii handlowych wymagają wyjątkowych działań. Agencja Gawra Warszawska na zlecenie sieci M1 zrealizowała dwie akcje promocyjne.
Od 7 do 23 grudnia w centrach handlowych w Markach, Radomiu, Poznaniu, Krakowie, Zabrzu i Czeladzi powstały stoiska „Poczta Mikołajowa”. Każdy, kto zrobił zakupy w galerii, mógł udać się do punktu, w którym pomocnicy Mikołaja pakowali świąteczne prezenty. Dodatkowo na życzenie klientów pomagały w nadaniu przesyłki kurierem. Przez cały czas trwania akcji hostessy we wszystkich punktach zapakowały ponad 9000 prezentów.
Drugą grudniową realizacją agencji była akcja „Choinki za paragony”. Promocja trwała od 10 do 23 grudnia. Tym razem klienci dokonujący zakupu za minimum 300 zł po okazaniu paragonu otrzymywali kupon uprawniający do odbioru choinki. Promocja odbywała się w ośmiu centrach: w Poznaniu, Radomiu, Łodzi, Częstochowie, Zabrzu, Czeladzi, Krakowie i Bytomiu. W wyniku tej akcji klienci odebrali aż 6550 drzewek.
– Same akcje promocyjne nie wydawały się skomplikowane, jednak w obecnych warunkach nasz zespół po raz kolejny musiał wykazać się wyjątkowym zorganizowaniem i zaangażowaniem. Jak wiemy, otwarcie galerii nastąpiło praktycznie z dnia na dzień. Dla nas oznaczało to zaledwie kilka dni na przygotowanie projektu stoisk, rekrutację hostess, zapewnienie materiałów niezbędnych do działania strefy oraz zaplanowanie pełnej logistyki we wszystkich miastach – opisuje prace przy projekcie dyrektor zarządzający agencji, Dawid Sobieraj.
– Agencja zdecydowanie sprostała naszym wymaganiom. Mimo bardzo ograniczonego czasu Gawra Warszawska zrealizowała dla nas łącznie 14 akcji jednocześnie, co może świadczyć tylko o ich profesjonalizmie i partnerskim podejściu do biznesu – dodaje Urszula Porębska, Dyrektor marketingu w METRO PROPERTIES (Zarządca M1).