Na zlecenie Jeronimo Martins Polska, właściciela sklepów Biedronka, agencja Event Partners 10 stycznia 2021 r. zrealizowała firmową imprezę online, która przygotowana została dla ponad 70 tysięcy pracowników sieci oraz ich rodzin. Było to prawdopodobnie największe tego typu wydarzenie, jakie dotychczas miało miejsce w Polsce.
Szczególną motywacją dla całego zespołu do wytężonej pracy nad tym projektem był fakt, że event miał na celu podziękowanie pracownikom Biedronki za ich zaangażowanie i pracę w tym specyficznym, pandemicznym 2020 roku.
Podczas ponad dwugodzinnej transmisji wystąpiły gwiazdy polskiej sceny muzycznej: Beata Kozidrak z zespołem Bajm oraz Zenon Martyniuk z zespołem Akcent. Uczestnicy mogli także obejrzeć występ kabaretu Ani Mru-Mru, który specjalnie na tę okazję przygotował skecz inspirowany pracą w sklepach Biedronka.
Nie zabrakło także gości w studio, łączenia się z pracownikami w terenie oraz życzeń SMS i MMS, a także konkursów z nagrodami przygotowanych w formie teleturnieju. Całość wydarzenia poprowadził Krzysztof Ibisz.
Na wirtualnej „scenie” zaśpiewali także sami pracownicy Biedronki, biorąc udział w wyjątkowym teledysku, śpiewając razem z Beatą Kozidrak jeden z utworów zespołu Bajm.
Aby umożliwić bezpieczną i dostępną jedynie dla pracowników Biedronki transmisję, stworzyliśmy dedykowaną platformę rejestracyjną, zapewniającą możliwość weryfikacji dziesiątek tysięcy rekordów w bardzo krótkim czasie.
Od strony technicznej całe przedsięwzięcie zrealizowane zostało w warszawskim studio telewizji Polsat we współpracy z profesjonalistami, na co dzień tworzącymi programy telewizyjne, a także firmą Frenzy, która odpowiedzialna była za oprawę graficzną oraz najwyższą jakość transmisji. Za reżyserię odpowiadał Maciej „Aman” Amanowicz.
Impreza online okazała się wielkim sukcesem w opinii zarówno klienta, jak i uczestników, co potwierdziła przeprowadzona wśród nich ankieta. Agencji udało się połączyć różnorodne występy artystyczne, udział przedstawicieli klienta oraz elementy interakcji z widzami z multimedialną oprawą najwyższej jakości.
Uczestnicy mieli możliwość aktywnego udziału w imprezie poprzez wysyłanie życzeń SMS, zdjęć MMS oraz uczestniczenia w konkursie przy użyciu platformy SMS. Każdy ze zwycięzców mógł osobiście porozmawiać na antenie z prowadzącym Krzysztofem Ibiszem.
Za kreację, przygotowanie oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem eventu odpowiedzialni byli osobiście właściciele agencji – Tomasz Korycki oraz Wojciech Dębiński.
– Imprezy online z udziałem gwiazd muzycznych oraz bardzo rozbudowanego scenariusza wymagają trochę innej wiedzy i umiejętności niż realizacja imprez live. Nawet wieloletnie doświadczenie eventowe nie wystarczy przy tak dużej produkcji online. Wymagane jest tutaj połączenie wiedzy z produkcji telewizyjnej, wydarzeń online i tradycyjnego podejścia eventowego – zrozumienia klienta, odbiorców i stworzenia dobrego scenariusza odpowiadającego możliwościom technicznym i oczekiwaniom uczestników takiego spotkania – podkreśla Wojciech Dębiński.
– Impreza online dla pracowników Biedronki była dla nas doskonałą okazją do połączenia doświadczenia w organizacji wymagających i spektakularnych eventów z wiedzą dotyczącą produkcji wydarzeń online, które zdobywaliśmy jeszcze w czasach przed pandemią m.in. pracując dla firmy Ubisoft, dla której od 2018 roku realizujemy projekty e-sportowe w tym Polish Masters – oficjalne Mistrzostwa Polski w grze Rainbow Six: Siege. To bardzo wymagający projekt w 100% onlinowy łączący produkcję eventową oraz telewizyjną, który realizujemy we współpracy z Polsat Games oraz Frenzy – dodaje Tomasz Korycki.