SDX Group, producent tekstyliów reklamowych, jesienią 2020 roku wziął udział w cyklu szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi klienta.
– Nieustannie podnosząc jakość naszych usług związanych nie tylko z samym produktem, ale również z obsługą naszych klientów od zeszłego roku inwestujemy w skrupulatnie zaprojektowaną ścieżkę rozwojową dla naszych pracowników – mówi prezes spółki Rafał Szandecki. – W szkoleniach dydaktycznych dotyczących komunikacji, obsługi klienta i sprzedaży wziął udział cały nasz zespół handlowy, kierownicy działów oraz zarząd firmy. Szkolenia realizowaliśmy dwutorowo. Zaczęliśmy od podstaw komunikacji wewnątrz zespołowej, żeby lepiej rozumieć mechanizmy współpracy międzypokoleniowej, zarządzania konfliktem, budowania postawy opartej na szacunku i zaufaniu następnie postawiliśmy na zagadnienia dotyczące komunikacji w relacjach biznesowych na zewnątrz organizacji.
[galeria=”1″]
– Wychodzimy z założenia, że podstawą do dalszego rozwoju jest wewnętrzna równowaga, akceptacja różnorodnego widzenia i bezpieczeństwo psychologiczne w firmie, które buduje świadoma i otwarta komunikacja. Dopiero zgrany zespół, który się wspiera jest w stanie sprostać największym wyzwaniom jakie niesie za sobą profesjonalna obsługa klientów. Szkolenia ze sprzedaży postawiły przed naszymi pracownikami wyzwanie w postaci poznania i zrozumienia dogłębnego procesu jakim jest budowanie marki i tworzenie przewagi marketingowej na rynku. Tak przygotowani handlowcy będą podchodzili systemowo do swojej pracy, a prokliencka postawa stanie się dla nich czymś naturalnym i oczywistym. Celem warsztatów związanych z profesjonalną obsługą jest większe zrozumienie Państwa potrzeb, umiejętność szukania rozwiązań w najtrudniejszych sytuacjach i pozostawienia Państwa w poczuciu dobrze zainwestowanego czasu. Rozwój wielopoziomowy jest w naszym odczuciu podstawą budowania zdrowego biznesu i chcemy myśleć o nim kompleksowo – reasumuje Rafał Szandecki.
KL