Logo

Marketing MIX

Agencja Cut The Mustard pełni obsługę marki Żywiec Zdrój w mediach społecznościowych

Z końcem minionego roku agencja Cut The Mustard wygrała przetarg na obsługę kanałów social media należącej do grupy spółek Danone marki Żywiec Zdrój.

Od początku stycznia zespół agencji odpowiada za przygotowanie strategii i prowadzenie komunikacji ongoing Żywiec Zdrój na Facebooku, Instagramie, Linkedin oraz Pinterest. Do zadań agencji należy także proaktywna i reaktywna moderacja, jak również analiza rynku i działań konkurencji w ustalonym obszarze.

Cut The Mustard posiada doświadczenie we współpracy z marką Żywiec Zdrój. W 2019 r. agencja współodpowiadała za przygotowanie koncepcji i realizację promującej segregację plastiku kampanii #dożółtegokosza, która zdobyła brązowe Effie w kategorii Positive change: CSR, Edukacja społeczna i Pro Bono.

Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród stałych klientów agencji znajduje się min. H&M, Electrolux, Kompania Piwowarska, Grupa Sanofi, Aegon, Polpharma czy Dawtona. Agencja ma na swoim koncie także szereg realizacji eventowo – muzycznych dla marek takich jak Reebok, H&M czy Lech.

 

AS