Nad polskim morzem ruszyła Słoneczna Strefa Biofarmu, którą marka stworzyła w ramach promocji leku Vigalex®. To nie tylko przestrzeń gier i zabaw dla wczasowiczów, ale także edukacji. Działaniom towarzyszy kampania ambientowa na plażach. Jej realizacją zajęła się agencja mediowa Value Media oraz agencja eventowa Get Louder!.
Biofarm zdecydował się na komunikację Vigalex® – leku z witaminą D – w największych kurortach wypoczynkowych w Polsce. Marka promuje się na nośnikach OOH przy bramach wejściowych na plażę oraz na przebieralniach. W dwa weekendy sierpnia (6-8.08 Darłowo i 13-15 Krynica) organizowana była Słoneczna Strefa witaminy D we współpracy z TVN.
– Ze względu na specyfikę naszego klimatu, 90% polskiego społeczeństwa ma niedobór witaminy D. Chcemy uczulić ludzi na ten problem i uświadamiać, że stosowanie witaminy D jest wskazane także w miesiącach letnich. Dlatego w tym czasie towarzyszymy Polakom wraz z naszymi ekspertami w plenerze – komentuje Marta Barecka, Kierownik Marketingu w firmie Biofarm.
Za pomysł i realizację projektów odpowiada agencja mediowa Value Media. Przygotowaniem Słonecznej Strefy Vigalex zajęła się agencja Get Louder! Obie agencje należą do Group One.
Biofarm jest producentem Vigalex® – pierwszego leku z witaminą D3 bez recepty, który jest dostępny w 3 dawkach (1000, 2000 oraz 4000 jednostek). Vigalex® dba o prawidłowy poziom witaminy D3 w organizmie – nie tylko w miesiącach jesienno-zimowych, ale przez cały rok.