Właśnie zakończyła się letnia akcja, promująca produkty Okocim Radler 0,0%. Jej ogromną zaletą był społeczny wymiar – zachęcała ludzi do wspólnego działania, do robienia ze swoimi znajomymi wyjątkowych rzeczy, których wcześniej nigdy razem nie robili. Challenge przyjęło i zrealizowało setki konsumentów, w tym znani influencerzy, tacy jak: Michał Szpak, Anna Markowska, Hania Zborowska-Neves oraz Wujaszek Liestyle.
W ramach akcji, influencerzy wraz ze swoimi przyjaciółmi podjęli się zrobienia zupełnie nowych rzeczy, które sami wymyślili. Wujaszek Liestyle zabrał swój skład do klubu wioślarskiego, aby popływać po Wiśle. Ania Markowska przygotowała dla przyjaciół wieczór filmowy na dachu w centrum Warszawy, połączony z kolacją, na której wznoszono toasty smakami od Okocim Radler 0,0%. Hania Zborowska-Neves wraz z przyjaciółmi wybrała kite, ponieważ zawsze chciała nauczyć się na nim pływać, a challenge rzucony przez markę Okocim ostatecznie ją do tego zmotywował. Michał Szpak z kolei, wraz ze swoim składem, zagrał próbę i z nową formacją ruszył w trasę koncertową.
Podczas Okocim Radler 0,0% Challenge nasi konsumenci wykazywali się ogromną wyobraźnią – jedni wybierali spontaniczne aktywności, inni takie, które wymagały większych przygotowań. Oto niektóre z nich: zabranie swojego składu w podróż do rodzinnego miasta i wspólne uprawianie jogi w jego centrum, spontaniczny wypad do parku rozrywki tropem spełniania marzeń z dzieciństwa, pidżama party, wspólne zdobycie górskiego szczytu, wyprawa do górskich jaskiń, pierwszy wspólny wypad na żagle na Mazury, 69. urodziny ze swoim składem na spływie kajakowym czy sentymentalny lot awionetką nad ulubionymi miejscami. Jak widać nie było łatwo wyłonić zwycięzców, ale w końcu udało się. Trzy zwycięskie ekipy otrzymały vouchery na wyjazd w wybrane przez siebie miejsce.
Akcja Okocim Radler 0,0% Challenge została przeprowadzona w mediach społecznościowych, na profilach Instagram i Facebook marki Okocim, na kanałach influencerów w formacie stories oraz jako placementy na feedzie. Kampanię w mediach społecznościowych zaplanował dom mediowy Inititive. Strategia, kreacja i produkcja została zrealizowana przez agencję Upside.