Logo

Marketing MIX

UNO i Nike po raz pierwszy tworzą wspólną kolekcję produktów – linia powstała we współpracy z koszykarzem NBA Giannisem Antetokounmpo

UNO i Nike tworzą pierwszą wspólną kolekcję. Nike i Giannis Antetokounmpo świętują 50. rocznicę powstania UNO i ogłaszają pierwszą w historii współpracę. Na rynku pojawiła się unikatowa linia obuwia i odzieży, niestandardowa talia kart oraz specjalna aktualizacja aplikacji UNO! In-App Event.

UNO i Nike tworzą pierwszą wspólną kolekcję.

27 października 2021 r. firma Mattel ogłosiła pierwszą w historii współpracę UNO i Nike, której efektem jest linia produktów opracowana z Giannisem Antetokounmpo, koszykarzem NBA i fanem UNO. Elementy graficzne obuwia i odzieży nawiązują do UNO i są symbolem przywiązania sportowca oraz jego rodziny do gry.

– Chciałem, aby każdy z zaprojektowanych produktów był prawdziwy i autentyczny. Ja i moja rodzina jesteśmy fanami gry w UNO. Rodzinne rozgrywki to znacząca część naszego życia  – powiedział Antetokounmpo. – Zespół Nike wykonał świetną pracę, wprowadzając moje pomysły w życie. Myślę, że w tej kolekcji jest coś dla każdego fana Nike, UNO i koszykówki.

Produkty Nike x UNO to ponadczasowe modele butów oraz kultowe kolory i elementy wzornictwa UNO. Wyjątkowy motyw kart pojawia się na produktach Nike Zoom Freak 3, Air Force 1, Offline, a wkrótce także Zoom Freak 3 Member-only z logo 50-lecia UNO na języku i dzikimi kartami na palcach. W kolekcji znajdziemy również klasyczny bawełniany t-shirt i czapkę z numerem Giannisa. Produkty będą do kupienia na Nike.com w ciągu najbliższych miesięcy.

W wyniku współpracy powstała także specjalna talia UNO z wizerunkiem Giannisa. Linia zawiera nową zasadę, dzięki której gracze mogą „wymusić obrót”. Osiągnięcia i nagrody zdobyte podczas gry można oznaczać w aplikacji UNO! Mobile, która jest kompatybilna z nowymi zasadami. Wyjątkowe talie kart będą sprzedawane na platformach internetowych Mattel Creations i NTWRK od 11 listopada.

– Praca z Nike i Giannisem przy projektowaniu tej kolekcji była prawdziwym zaszczytem. Ta współpraca pokazuje, że UNO łączy ludzi, w tym rodzinę Antetokounmpo –  powiedział Ray Adler, Global Head of Games, Mattel. – Partnerstwo z Nike i Giannisem jest idealnym uczczeniem 50. rocznicy UNO.

Mattel Creations współpracuje z najbardziej pomysłowymi artystami, markami i influencerami popkultury, łącząc kultowe zabawki Mattel z zupełnie nowymi i inspirującymi projektami. W wyniku działań zabawki stają się sztuką, a unikatowe modele mają wyjątkową wartość.

Więcej o kampaniach reklamowych czytaj TUTAJ