Wraz z nadejściem pandemii i stosowaniem bardzo rygorystycznych środków bezpieczeństwa, radykalnie zmienił się również charakter branży spotkań. Koniecznością stała się organizacja wydarzeń w wersji online. Zdania na temat tych zmian są podzielone, a w branży nie brak zarówno zwolenników, jak i przeciwników kierunku zmian.
Wydarzenia prowadzone za pośrednictwem platform wirtualnych, okazały się być skalowalne, bezpieczne i opłacalne. Nowym standardem spotkań stają się jednak eventy hybrydowe, łączące bogate doświadczenia wydarzeń on-site oraz wygodę i dostępność wydarzeń online. Trudno jednak zaprzeczyć, że te wiążą się z szeregiem problemów technicznych oraz tych dotyczących zaangażowania uczestników.
Webinar ma na celu omówienie problemów organizacji eventów hybrydowch i znalezienie ich optymalnych rozwiązań. Punktem wyjścia do dyskusji są wyniki ankiety przeprowadzonej wśród członków europejskich oddziałów Stowarzyszenia MPI. Goście specjalni – reprezentanci branży IT, obiektów, dostawców multimediów i korporacji podzielą się dobrymi praktykami w zakresie planowania oraz prowadzenia wydarzeń hybrydowych, a także ich wykorzystania z perspektywy organizatora i klienta.
Już dzisiaj (10:00-14:00 CET), na platformie MEETING15.
Rejestracja na webinar jest bezpłatna.
Agenda:
10.00 – 10.05 – Powitanie – MPI Poland
10.05 – 10.40 – Przełamywanie lodów i krótka zabawa interaktywna (konieczna będzie aplikacja ZOOM)
10.40 – 12.00 – „Hybrid event – how to turn it into a treasure chest?” – moderowane przez MPI Poland z udziałem zaproszonych gości reprezentujących różnych interesariuszy branży MICE. W ramach webinaru odbędą się dyskusje, ankiety i minigry z nagrodami.
12.00 – 14.00 – Spotkania 1:1, networking branżowy, speed-dating
Więcej o wydarzeniach znajdziesz TUTAJ