Logo

Marketing MIX

Hisense rusza z kampanią sportową z udziałem gwiazd Paris Saint-Germain

Hisense, marka urządzeń AGD i TV oraz klub Paris Saint-Germain rozpoczynają drugi rok współpracy sponsorskiej. W kwietniu rusza na rynku europejskim z kampanią spotową w social mediach z udziałem Leo Messiego, Ángela Di Maríi i Presnela Kimpemba, Marquinhosa i Idrissy Gueye’a.

Doskonałe Partnerstwo

W zeszłym roku Hisense opublikował imponujący spot z udziałem gwiazd paryskiego klubu takich jak Neymar Jr, Keylor Navas, Ángel Di Maria, Ander Herrera i Presnel Kimpembe, promując doskonałą jakość produktów marki. Pierwsza wspólna kampania reklamowa była dużym sukcesem. W kwietniu br. firma uruchamia kolejną kampanię z udziałem Angela di Maria i Presnel Kimpembe, do których dołączają Leo Messi, Marquihos i Idrissa Gueye. Obecna kampania pokazuje doskonałą technologię urządzeń firmy dla domu przez pryzmat codziennego życia piłkarzy.

Poprzez kampanię „Perfect Partner” marka ma nadzieję stać się doskonałym partnerem w życiu fanów piłki nożnej i konsumentów dzięki technologii oraz doskonałej jakości produktów. W reklamie występuje pięć gwiazd Paris Saint-Germain, które mieszkają w tym samym budynku i wchodzą ze sobą w codzienne interakcje korzystając z produktów marki: pralki, lodówki, telewizorów ULED oraz Laser TV.

Technologia Hisense

Przez lata firma nieprzerwanie rozwija technologie cyfrowe dzięki innowacjom, które zapewniają konsumentom perfekcyjną jakość obrazu telewizyjnego. Gracze korzystają w reklamie z telewizorów Hisense z technologią Sports Mode. Ta wyjątkowa funkcja zwiększa płynność obrazu podczas oglądania, na przykład szybkich, dynamicznych meczów, co pozwala uzyskać doskonałe i wrażenia podczas oglądania gry. Marka dąży do zapewnienia fanom piłki nożnej i konsumentom realistycznych wrażeń dzięki doskonałej technologii i perfekcyjnej jakości telewizorów z segmentu średniej i wysokiej półki (A7/U6/U7/U8). Rozwiązania Hisense są cenione przez konsumentów, co pokazują liczby. W 2021 roku, przychody ze sprzedaży telewizorów klasy średniej i wysokiej wzrosły o ponad 99% rok do roku. W następstwie sponsoringu Paris Saint-Germain i kilku najważniejszych międzynarodowych wydarzeń sportowych w 2021 roku, Hisense zwiększyło przychody ze sprzedaży zagranicznej o 43%, a zagraniczna świadomość marki wzrosła o 5 punktów procentowych.

Hisense w wielkim sporcie

Firma konsekwentnie od lat realizuje technologiczne i marketingowe partnerstwo w świecie sportu. W zeszłym roku widoczne było to m.in. w sponsoringu UEFA EURO 2020. W 2022 r. Hisense jest oficjalnym partnerem największego wydarzenia sportowego – Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze. W przyszłości firma będzie nadal stawiać na marketing sportowy, zacieśniając relacje z klientami, a poprzez nowoczesne technologie i najwyższej jakości produkty zamierza budować znaną i cenioną markę na całym świecie.

Najnowszy spot jest dostępny na oficjalnym kanale marki na YouTube (LINK)

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.