A gdyby zamiast czekoladki znaleźć w kalendarzu adwentowym herbatkę, pen drive lub inną niespodziankę?
Firma Capira prezentuje zupełnie nową koncepcję kalendarza adwentowego, w którym można ukryć wiele apetycznych kąsków w postaci nowości, gadżetów, a nawet bestsellerów Twojego brand’u.
Dzięki temu Twoja marka będzie towarzyszyć przez 24 kolejne dni odliczania do Świąt Bożego Narodzenia i urozmaici ten czas o świąteczną dawkę niespodziankowej radości.
Kalendarz adwentowy od firmy Capira jest propozycją opatentowaną. Można na nim umieścić dowolną, przygotowaną przez klienta grafikę i logo. Na życzenie klienta Capira umieści w kalendarzu powierzone gadżety, aby dostarczyć w jego ręce w pełni gotowy do dystrybucji kalendarz adwentowy.
Te i wiele innych kreatywnych gadżetów, będzie można zobaczyć podczas Targów Festiwal Marketingu na stoisku B1 w hali I w dniach 14-15 września.
Więcej od Capira znajdziesz TUTAJ.
Ostatni materiał od Capira można zobaczyć TUTAJ.