Celem zaplanowanych kampanii społecznych będzie informowanie o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.
Do zadań wybranej firmy należeć będzie m.in. przygotowanie projektu aranżacji miejsca wydarzenia, przygotowanie scenariusza wydarzenia, nadzór producencki, budowa scenografii, nagłośnienie, oświetlenie, obsługa planu, obsługa konferansjerska, obsługa punktu informacji, zapewnienie zaplecza sanitarnego, zapewnienie sprzętu do tłumaczenia symultanicznego oraz organizacja centrum prasowego.
KPRM oczekuje, by zwycięzca przetargu był do jej dyspozycji przez 24 h, 7 dni w tygodniu, również w święta.
Firma ta będzie pracować dla kancelarii premiera od momentu zawarcia umowy do 31 grudnia br. KPRM przeznaczy na ten cel 472 tys. zł netto, czyli 580,56 tys. zł brutto.
Jak między innymi czytamy w ogłoszeniu o zamówieniu: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej trzy usługi, których przedmiotem była organizacja wydarzeń (np. konferencji, targów, briefingów, wystąpień osób publicznych), o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda usługa.
Więcej informacje o przetargu TUTAJ.
O przetargach pisaliśmy także TUTAJ.