– Partnerstwo z zagranicznymi mediami i organizatorami imprez branżowych jest dla nas kluczowe, bo nasze wydarzenia mają charakter międzynarodowy. Impreza jest kierowana zarówno dla wystawców i zwiedzających z zagranicy. Łącząc siły z branżowymi mediami z całego świata wspieramy wzajemnie nasze biznesy przekazując informacje na większą skalę do potencjalnych odbiorców – mówi Katarzyna Lipska Konieczko z OOH magazine.
– Nawiązaliśmy współpracę medialną z Euroexpo z Rumunii organizatorem targów PRINT.TEXTILE.GIFTS Print&Sign, Textile Technology Show and Corporate Gifts Show’s które odbędą się 04-07-10.2022 r. w Bukareszcie, kolejnym partnerem zostało niemieckie wydawnictwo Eppi, które organizuje targi HAPTICA 06.09.2022 r. i 15.03.2023 r. w BONN. Niezmiernie cieszy nas zainteresowanie zagranicznych mediów, którzy chcą z nami kooperować. Świadczy to o tym, że nasze wydarzenia również zaczynają być zauważalne na międzynarodowych rynkach, co potwierdzają liczne rejestracje gości zagranicznych – mówi Magdalena Wilczak z OOH magazine.
Bezpłatna rejestracja na wrześniowe targi Festiwal Marketingu KLIKNIJ.
Więcej o targach Festiwal Marketingu i Promo Show.