Firma Amagraf zapewnia, że mimo obecnej sytuacji rynkowej związanej z ogólnoświatową pandemią, jej działanie – sprzedaż maszyn i materiałów poligraficznych oraz serwis – odbywa się bez zakłóceń. Dostawy maszyn i materiałów realizowane są terminowo, podobnie jak usługi serwisowe. Dostosowując się jednak do zmian, jakie mają miejsce na rynku firma wprowadziła w ostatnim czasie do swojej oferty nowe produkty. W jej nowym sklepie internetowym można zakupić środki ochrony takie jak maski, przyłbice, rękawice czy płyny dezynfekcyjne. Produkty te są współtworzone przez nią bądź kupowane od polskich producentów, będących jej klientami. W ten sposób Amagraf wspiera swoich klientów i polski biznes.
– W każdej sytuacji priorytetem pozostają dla nas klienci – mówi Piotr Alwingier z firmy Amagraf. – Stąd najszybciej jak to tylko możliwe zareagowaliśmy na zmiany rynkowe, dostosowując się do nich i do aktualnych potrzeb naszych klientów. Działamy zarówno w zakresie sprzedaży maszyn, które są w naszej ofercie – takich jak Konica Minolta, Develop, Canon oraz – w zakresie druku wielkoformatowego – OKI, Mutoh, a także uzupełniających urządzeń introligatorskich takich producentów jak np. Duplo, jak również w zakresie serwisu. Działa on bez przestojów i zakłóceń. Nasze wizyty odbywają się przy zachowaniu maksymalnych środków bezpieczeństwa zarówno naszych pracowników serwisu jak i operatorów urządzeń produkcyjnych u naszych klientów.
– Jesteśmy niewielką firmą, ale z racji naszej wieloletniej działalności na rynku byliśmy w stanie szybko zaadoptować się do nowej sytuacji i otoczenia – dodaje. – Odpowiedzialny biznes, prowadzony przez nas od lat, pozwolił nam nie raz przetrwać trudne czasy, zawsze z troską o naszych klientów.
Stąd nowe propozycje, które firma wprowadziła w ostatnim czasie do swojej oferty. W jej nowym sklepie internetowym (www.sklep.amagraf.pl) można zakupić środki ochrony takie jak maski, przyłbice, rękawice czy płyny dezynfekcyjne. Zamówienia – jak zapewnia firma – realizowane są na bieżąco.Skorzystali już z nich jej klienci, ale również szereg firm spoza branży poligraficznej, które poszukują tego rodzaju asortymentu.
Jak podkreśla Amagraf – wprowadzone do jej oferty produkty są współtworzone przez nią bądź kupowane od polskich producentów, będących jej klientami. – W ten sposób wspieramy naszych klientów – podkreśla Piotr Alwingier – zarówno tych, którzy wcześniej kupili od nas urządzenia czy materiały, jak i tych, którym świadczymy usługi serwisowe. Takimi działaniami wspieramy jednocześnie polski biznes.
Firma Amagraf jest od dawna importerem bezpyłowych patyczków i czyściwa. Stąd w naturalny sposób obecnie znalazły się w jej ofercie inne materiały ochronne, na które zapotrzebowanie zgłaszali klienci.
– Zdrowie i dobre nastawienie są motywacją dla naszych działań i działań naszych klientów, którzy nie boją się podejmować i realizować zaplanowanych inwestycji. Jesteśmy przekonani bowiem, że nie można stanąć w miejscu, ale dostosowując się do nowej rzeczywistości należy działać dalej – podsumowuje Piotr Alwingier.
KL