Projekt Mimaki School miał właśnie swój finał na torze wyścigowym w Bednarach. Jak podkreśla organizator był to wielki finał. Cykl Mimaki School był największym przedsięwzięciem marketingowym w całej historii Sico Polska, największym tego typu wydarzeniem w Polsce i największym projektem Mimaki w Europie. W wydarzeniu wzięło udział 120 firm, a przeszkolono 272 osoby.
– Dziękujemy naszym klientom, że zechcieli skorzystać z wiedzy w naszej szkole. Dziękujemy naszym partnerom: dealerowi samochdów Mercedes – MB Motors i firmie SunMake, oraz dostawcom: Mimaki, Mactac, HeatCoat, Cham Paper, JM, Ergosoft, że zechcieli wesprzeć nasze przedsięwzięcie już po raz drugi – mówi Marzena Gutknecht z Sico Polska. – Dziękujemy też za wsparcie i patront medialny OOH magazine, na który zawsze możemy liczyć przy organizacji eventów dedykowanych branży poligraficznej – dodaje.
Szkoła bezpiecznej jazdy, która była nagrodą dla wszystkich finalistów Mimaki School obfitowała w wiele atrakcji: symulator, szarpak, płyta poślizgowa to tylko wybrane propozycje dla naszych klientów. Gwoździem programu był przelot samolotem nad terenem Bednar.
[galeria=”1″]
Zwycięzcy poszczególnych kategorii zręcznościowych:
Próba sportowa:
1) Paweł Kubacki
2) Krzysztof Przybylski
3) Patryk Krawczyk
Refleksomierz:
1) Grzegorz Słowik
2) Tomasz Wierzbicki
3) Michał Serdakowski
WRC:
1) Tomasz Wierzbicki
2) Paweł Kubacki
3) Przemysław Błędowski
Największym zwycięzcą Mimaki School okazał się Pan: Jakub Stasicki z firmy Effect-System, który zdał najlepiej końcowy egzamin Mimaki School. Drugie miejsce zajął Pan Szymon Klotz z firmy Ultima Display. Trzecie miejsce zajął Pan Mikołaj Lechtański z firmy Printomoda!
Mimaki School to pierwsza w Polsce inicjatywa szkoleniowa o tak szerokim zakresie skierowana do drukarzy, pracowników produkcji, grafików, handlowców oraz managerów. Spotkanie miało miejsce w 6 polskich miastach – na początku września event odbył się w Poznaniu, potem w Krakowie i Wrocławiu oraz w październiku w Łodzi, Gdańsku i Warszawie. OOH magazine był partnerem medialnym wydarzenia.
KL