Logo

Media & maszyny

Kolejne ekosolwentowe dni otwarte EPSON i API.PL

API.PL zaprasza na kolejne eventy o technologii ekosolwentowej z cyklu „Przywitaj kolorami wiosnę razem z EPSON i API.PL”.

– Nasze spotkania z drukiem ekosolwentowym mają przybliżyć klientom możliwości optymalizacji pracy w ich firmach z wykorzystaniem najpopularniejszych w Europie urządzeń firmy EPSON. Jakość, wydajność, optymalizacja kosztów, ekologia, ułatwienia w zarządzaniu produkcją i urządzeniami to tylko niektóre tematy poruszane na spotkaniach naszego cyklu – mówi Mariusz Wasiak z działu marketingu firmy API.PL.

Tematy spotkań:

  • Przewagi i zastosowania technologii ekosolwentowej,
  • Praktyczna prezentacja najnowszych rozwiązań technicznych europejskiego lidera rynku ekosolwentowego – firmy EPSON,
  • Warsztaty graficzne – jak w pełni wykorzystać możliwości druku atramentami specjalnymi,
  • Warsztaty praktyczne – nowoczesne media reklamowe w praktyce,
  • Konsultacje indywidualne.

Event nr 2:
Termin: 20-21 marca 2018
Miejsce: Wrocław, ul. Kościuszki 145
Formuła: Konsultacje indywidualne
Czas trwania (1 spotkanie): 2h

Event nr 3:
Termin: 27 marca 2018
Miejsce: Chorzów, Hotel Gorczowski****, ul. Stefana Batorego 35
Formuła: Całodniowy event – prezentacje i warsztaty praktyczne
Czas trwania: 7h

Event nr 4:
Termin: 5-6 kwietnia 2018
Miejsce: Szczecin, ul. Modra 28
Formuła: Konsultacje indywidualne
Czas trwania (1 spotkanie): 2h

Dni Otwarte w showroomie API.PL w Aleksandrowie Łódzki już za nami. 3 modele serii S, wyścigi na jakość i wydajność, druk atramentami specjalnymi, nowoczesne media do druku, oraz konsultacje indywidualne. To wszystko w atrakcyjnej i przystępnej formie.

– Zwieńczeniem całego cyklu będzie całodniowy event w Chorzowie 27 marca. Chcemy aby nasi klienci w tym dniu nie tylko poczuli prawdziwą wiosnę, ale również rozwiali swoje ewentualne wątpliwości co do przewag i zastosowania druku ekosolwentowego w druku reklamowym. Zapraszamy na indywidualne konsultacje do Wrocławia i Szczecina oraz wspólne przywitanie wiosny do Chorzowa – mówi Mariusz Wasiak z działu marketingu firmy API.Pl.

Dostawcy OOH magazine są partnerem medialnym wydarzenia.

www.api.pl

KL