Logo

Media & maszyny

Konferencja PRINT & WIN na Festiwalu Marketingu i Druku

Przedstawiciele firm branży poligraficznej podczas 20-minutowych wystąpień przedstawią branżowe nowości, ciekawostki i podzielą się eksperckim know-how z zakresu szeroko rozumianego druku i poligrafii reklamowej. Uczestnictwo jest bezpłatne, obowiązują zapisy. Podczas konferencji zostaną wśród uczestników rozlosowane specjalne nagrody.

Harmonogram konferencji Print & Win:

1 dzień – 15 września

11.00 start, przywitanie gości

11.10 – 11.30 Łukasz Kozłowski, dyrektor oddziału API.PL w Chorzowie, API.PL. „Cyfrowe rewolucje w druku”. Prelegent opowie w jaki sposób, na przestrzeni ostatnich lat, zmieniła się technologia druku na tekstyliach (sublimacja, sitodruk, druk transferowy, itp.).

11.35- 11.55 Michał Czumaj, kierownik rozwoju sprzedaży DiPrinter. „Codzienne czynności serwisowe drukarek UV i innych maszyn”. Prelegent poruszy kwestie przygotowania drukarek UV oraz innych maszyn. Zwróci uwagę na czynności serwisowe codzienne, tygodniowe oraz długookresowe.

12.00 – 12.20 Tomasz Musiał, Inżynier Sprzedaży Intrex. Wymierne korzyści z wdrożenia druku cyfrowego – personalizacja niskich nakładów jako klucz do sukcesu”.

12.25 – 12.45 Dominik Borkowski, Product Manager Sico Polska, „Drukarki Mimaki z serii 100 jako nowości w segmencie entry level”.

12.50 – 13.10 Marek Nowak, właściciel Softgraf. „Case Study: Prosta produkcja gadżetów z druku 3D – od projektu do realizacji”. Prelegent omówi technologie druku 3D:SLA i FDM wraz z prezentacją możliwych zastosowań w branży do niskoseryjnej produkcji gadżetów, np. brelok, statuetka, elementy makiet w połączeniu z wykorzystaniem technologii laserowych.

13.15 – 13.35 Łukasz Kołodziej, Viscar. „Tips’n tricks w termotransferze – 7 sposobów na lepsze nadruki folią flex”.

13.40 – 14.00 Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing, Epson Europe. „Nowości w ofercie dla Sign & Display by Epson”.

14.05 – 14.25 Tomasz Habierski, Brand Manager Smart LFP, „Wznieś się wyżej z technologią UVgel”.

2 dzień – 16 września

11.00 start, przywitanie gości

11.10 – 11.30 Łukasz Kozłowski – dyrektor oddziału API.PL w Chorzowie, API.PL. „Cyfrowe rewolucje w druku”. Prelegent opowie w jaki sposób, na przestrzeni ostatnich lat, zmieniła się technologia druku na tekstyliach (sublimacja, sitodruk, druk transferowy, itp.).

11.35- 11.55 Michał Czumaj, kierownik rozwoju sprzedaży DiPrinter. „Codzienne czynności serwisowe drukarek UV i innych maszyn”. Prelegent poruszy kwestie przygotowania drukarek UV oraz innych maszyn. Zwróci uwagę na czynności serwisowe codzienne, tygodniowe oraz długookresowe.

12.00 – 12.20 Tomasz Musiał, Inżynier Sprzedaży Intrex. „Wymierne korzyści z wdrożenia druku cyfrowego – personalizacja niskich nakładów jako klucz do sukcesu”.

12.25 – 12.45 Jacek Szydłowski, Sico Polska. „Warsztat kreatywny i tricki. Jak pracować ciekawie i mądrze z foliami flex i flock”.

12.50 – 13.10 Marek NowakSoftgraf – „Case Study: Prosta produkcja gadżetów z druku 3D – od projektu do realizacji”. Prelegent omówi technologie druku 3D:SLA i FDM wraz z prezentacją możliwych zastosowań w branży do niskoseryjnej produkcji gadżetów, np. brelok, statuetka, elementy makiet w połączeniu z wykorzystaniem technologii laserowych.

13.15 – 13.35 Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing, Epson Europe. „Przemysłowy druk tekstylny – nowe możliwości”.

Konferencja odbywa się podczas targów Festiwal Marketingu i Druku, 15-16 września 2021 r., w warszawskim EXPO XXI, w sali Konferencyjnej na terenie targów.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Obowiązuje rejestracja, zgłoszenia przyjmuje Katarzyna Lipska-Konieczko, katarzyna@oohmagazine.pl, nr telefonu: 515 077 604. Ilość miejsc ograniczona!