Podczas 9. FestiwalDruku .pl sprzęt LFP Epson cieszył się jeszcze większym zainteresowaniem profesjonalistów branży druku i marketerów.
Za nami dziewiąta edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej – FestiwalDruku.pl. Po raz kolejny w gronie wystawców prezentujących najwyższej klasy sprzęt nie zabrakło firmy Epson. Prezentowane były przede wszystkim urządzenia do produkcji wielkoformatowych wydruków na potrzeby reklamy, ale nie zabrakło też sprzętu mniejszych gabarytów, niemniej przydatnych w tworzeniu materiałów skutecznych w dotarciu do klienta końcowego.
Na stoisku D5, położonym pod ogromnym, widocznym z każdego miejsca w Hali 3 bannerem z logo Epson, obejrzeć można było modele klasy LFP takie jak SureColor SC-S40610, SC-S80610, SC-T5200D MFP czy dedykowana do druku sublimacyjnego na tekstyliach SC-F9200. Dodatkową atrakcją były urządzenia takie jak cyfrowa drukarka do bezpośredniego drukowania na koszulkach SureColor SC-F2000, suchy mini lab SL-D700 i drukarki do tworzenia krótkich, spersonalizowanych serii etykiet ColorWorks C3500/C7500.
Największą uwagę profesjonalistów przyciągał model SureColor SC-P10000, będący reprezentantem kolejnej generacji drukarek LFP od Epsona, wyznaczających nowe standardy jakości w druku wielkoformatowym. Do jego zalet należy m.in jakość gwarantowaną przez zestaw 10 kolorowych tuszów UltraChrome Pro (w tym dwóch rodzajów czerni przełączanych z panelu, bez fizycznej wymiany kartridży). Kluczową innowacją zastosowaną w tym modelu jest też precyzyjna technologia podawania nośników uzyskana dzięki stabilizatorowi podawania papieru wyposażonemu w kamerę.
[galeria=”1″]
– Jakość i komfort użytkowania z SC-P10000 sprawia, że jest ona ceniona przez właścicieli drukarni nie tylko jako doskonale urządzenie drukujące, ale sprzęt, który realnie wpływa na płynność i ergonomię pracy firmy – mówi Grzegorz Mencfel – Business Account Manager w Epson.
– W tym roku w stosunku do poprzedniego nasze stoisko, jak i całą imprezę odwiedziło więcej gości, z których zdecydowaną większość stanowili profesjonaliści gotowi do podejmowania decyzji zakupowych. Wystawiając – obok topowych modeli drukarek LFP – także bardziej zaawansowane urządzenia (np. duplikator dysków PP-100 czy drukarki etykiet ColorWorks) mogliśmy proponować nie tylko sam sprzęt jako taki, lecz cały ekosystem środków marketingowego dotarcia do odbiorcy. Istotną cechą naszych rozwiązań, która znalazła uznanie u zainteresowanych jest zrównoważenie jakości i wydajności z niskim TCO. Dodatkowo tworzone są z naciskiem na ekologiczną pracę, co skutkuje niższymi nakładami na produkcję oraz niską szkodliwością procesu dla pracowników – mówi Tomasz Kuciński – Senior Account Manager w Epson.
Firma Epson serdecznie dziękuje wszystkim gościom, którzy odwiedzili stoisko firmy na FestiwaluDruku.pl i już dziś zaprasza na kolejną edycję za rok.
KL