Logo

Media & maszyny

Podsumowanie roku – Rekwar

 

Największe wydarzenie branżowe roku 2007?
Krzysztof Warabida właściciel firmy Rekwar: Z pewnością targi reklamy Fespa w Berlinie

Najciekawsza kampania outdoorowa w roku 2007?
K.W: Na przestrzeni roku było ich wiele ale myślę ,że ciekawa była kampania
operatora sieci Play.

Osoba, która wywarła największy wpływ na rynek?
K.W: Trudno wskazać jedną osobę

Najważniejsze wydarzenie mijającego roku w Państwa firmie?
K.W: Było wiele ciekawych produkcji, ale najbardziej spektakularną jest wykonanie i montaż 14 – metrowej gitary dla Hard Rock Cafe.

Co zmieniło się na rynku reklamy na przestrzeni roku?
K.W: Wzrost ilości zamówień

W jakim kierunku powinien on zmierzać?
K.W: Ciągle w tym samym, czyli dalszego rozwoju rynku outdoorowego.

Czy cele które założyli sobie Państwo na roku 2007 zostały osiągnięte?
K.W: zdecydowanie TAK

Jakie działania marketingowe planują Państwo w przyszłym roku?
K.W: Udział w imprezach branżowych, reklama prasowa.

Czego można życzyć Państwu w nowym 2008 roku?
K.W: Dalszego rozwoju, nowych inwestycji