Rok 2022 to dla OOH magazine rok zmiany. W tym roku ten branżowy magazyn z kwartalnika zmienił się w półrocznik. Co więcej, kolejnym krokiem w celu unifikacji brandów OOH magazine jest połączenie z Raportem Dostawców Mediów i Maszyn. Podobnie jak konsolidacji uległ Festiwal Marketingu – wcześniej funkcjonujący pod nazwami FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl. Mocno rozwija się też serwis online magazynu, w którym czytelnicy mogą znaleźć jeszcze więcej nowości, autorskich materiałów i wywiadów z ekspertami branżowymi.
Numer otwiera wywiad z Tomaszem Barudinem i dr. Mariuszem Szeib z Texet Poland – witają oni także czytelników z okładki najnowszego numeru, świętując 15-lecie firmy. W dziale gadżetów reklamowych znajdziemy niezwykle silną reprezentację firm, które w obecnym roku świętują Jubileusz swojej działalności. To czas refleksji i podsumowań, a także spojrzenia w przyszłość. W numerze rozmawiamy z przedstawicielami firm: Stefania, Slodkie, Allers Grupa, badge4u, Eblis B&L, Gratisownia.pl, Lynka oraz Happy Gifts Europe.
Na łamy magazynu zaproszono jak zawsze przedstawicieli największych marek i firm, którzy w wywiadach mówią o mijającym roku i planach na przyszłość. Tym razem to przedstawiciele takich brandów jak: KROSS, Politan, Mlekpol, Sidolux, Dermena, Rak’N’Roll, Pepco. W sektorze Event&Mice rozmawiamy z przedstawicielami: Rebelia Media, Colors Of Design, MindBlowing, Live Age oraz Agencji POWER. Silna reprezentacja również w dziale poświęconym reklamie w miejscu sprzedaży – tu rozmawiamy z przedstawicielami: Exposite, Artplex, Maspex, ATS Display czy Focus Nation.
Istotną część magazynu jest Katalog Wystawców targów Festiwal Marketingu. Na żywo będzie się można spotkać z wystawcami już za kilkanaście dni w Warszawie. Trwa bezpłatna rejestracja na targi – kto jeszcze się nie zarejestrował, może zrobić to bezpłatnie TUTAJ.
Nowy numer można pobrać TUTAJ.
Poprzednie numery OOH magazine pozna zobaczyć TUTAJ.