Estée Lauder chce wspierać pewność siebie kobiet nie tylko poprzez produkty, które oferuje, ale również poprzez bycie częścią społeczności i realne działania. Za realizację kampanii odpowiada agencja dentsu X z grupy dentsu Polska, która obsługuje Estée Lauder Companies na wszystkich rynkach od 2018 roku. Koncept kreatywny przygotowała Agencja Przestrzeń.
W ramach inicjatywy, od września dostępna jest designerska, limitowana edycja kultowego podkładu Double Wear. Produkt ukazał się w 15 odcieniach, a na wyjątkowym flakoniku pojawiły się grawer oraz ilustracja projektu polskiej artystki, Magdaleny Pankiewicz. Dodatkowo, 10 zł ze sprzedaży każdej kolekcjonerskiej buteleczki Double Wear, sprzedanej w okresie 1-30 września 2022 roku w następujących kanałach sprzedaży: esteelauder.pl, salony firmowe Estée Lauder, Douglas Polska, douglas.pl, Sephora Polska, sephora.pl, przekazywana jest na rzecz Fundacji Sukces Pisany Szminką – która od 14 lat kompleksowo wspiera kobiety w rozwoju osobistym i zawodowym.
Marka we współpracy z Kołem Naukowym Psycholog w Biznesie, Uniwersytetu SWPS w Warszawie pod nadzorem Prof. Dr Hab. Andrzeja Falkowskiego, przeprowadziła badanie na temat pewności siebie wśród młodych Polek. Przebadanych zostało łącznie ponad 2500 respondentek, w przedziale wiekowym 18-25. Badanie miało na celu zidentyfikowanie czynników, które mają wpływ na pewność siebie oraz w jaki sposób kobiety postrzegają pojęcie pewności siebie. Marce zależało również na poznaniu wartości, którymi kierują się młode kobiety – jakie są ich cele, potrzeby oraz pasje, a także w jaki sposób postrzegają siebie i innych. Wyniki badania zostały udostępnione m.in. na esteelauder.pl/jesteem-soba.
Kampania “jESTÉEm sobą” jest emitowana nie tylko na kanałach digital (Facebook Ads, TikTok Ads, YouTube Ads), ale również w najpopularniejszych magazynach dedykowanych polskim kobietom, jak Twój Styl czy Wysokie Obcasy. Oprócz tego, kampania promowana jest również na niestandardowych nośnikach OOH w największych galeriach handlowych w Polsce – za ich zakup odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska). Zaangażowani są też influencerzy i partnerzy projektu (Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką, SWPS, Her Impact).
Wypowiedź ze strony Estée Lauder Companies:
„Jako kobiety bardzo często ulegamy stereotypom. Bywa, że już jako małe dziewczynki jesteśmy zaszufladkowane w ramy bycia grzecznymi, wychodzącymi naprzeciw oczekiwaniom otoczenia i poruszającymi się w granicach narzuconych nam przez społeczeństwo. #jESTEEmSobą to projekt, dzięki któremu chcemy wspierać wszystkie kobiety w budowaniu pewności siebie, bez względu na oczekiwania stawiane nam przez innych, życiowe wybory czy też utarte stereotypy.
Więcej o kampanii: TUTAJ.
Więcej o podobnych kampaniach przeczytasz TUTAJ.