Z logotypu Walk znika kroczący mężczyzna, kolor zmienia się na bardziej intensywny, a minimalistyczny znak jest wspierany przez bogaty system grafik i animacji.
– Wprowadzone zmiany symbolizują odwagę, nowoczesność, klarowność oraz proste, ale jednocześnie kreatywne rozwiązania, które najczęściej okazują się tymi absolutnie najlepszymi. To właśnie te cechy charakteryzują naszą codzienną pracę i propozycje, które oferujemy zarówno nowym, jak i wieloletnim Klientom – mówi Paweł Miklaszewski, Partner Walk.
Nowy system identyfikacji Grupy zaprojektował australijski projektant David Racchi ze studia Walk with David, autor dotychczasowej identyfikacji Walk oraz dziesiątek projektów nagradzanych na festiwalach w Polsce i na świecie.
– Zależało mi, aby nowe logo nie było tylko delikatnym liftingiem, lecz wprowadzało radykalną zmianę. Od czasu ostatniego rebrandingu zmieniło się tak wiele w świecie komunikacji czy trendach zarówno graficznych, jak i społecznych. Szukałem prostego, mocnego i ponadczasowego symbolu oraz ciekawego systemu wspierającego komunikację firm z grupy Walk – dlatego powstał bogaty zestaw grafik i animacji pozwalających na tworzenie atrakcyjnych rozwiązań graficznych w dowolnych mediach, w szczególności w świecie cyfrowym – mówi David Racchi.
Ponad stuosobowa, niezależna grupa komunikacji Walk działa na rynku od 16 lat. W jej skład wchodzą 3 spółki:
Więcej informacji TUTAJ.
Więcej informacji z branży TUTAJ.