Logo

Marketing MIX

Grupa Walk z nową identyfikacją wizualną  

Po 10 latach od ostatniego rebrandingu grupa komunikacji marketingowej Walk zmienia identyfikację wizualną.

Z logotypu Walk znika kroczący mężczyzna, kolor zmienia się na bardziej intensywny, a minimalistyczny znak jest wspierany przez bogaty system grafik i animacji.

Wprowadzone zmiany symbolizują odwagę, nowoczesność, klarowność oraz proste, ale jednocześnie kreatywne rozwiązania, które najczęściej okazują się tymi absolutnie najlepszymi. To właśnie te cechy charakteryzują naszą codzienną pracę i propozycje, które oferujemy zarówno nowym, jak i wieloletnim Klientom – mówi Paweł Miklaszewski, Partner Walk.

Nowy system identyfikacji Grupy zaprojektował australijski projektant David Racchi ze studia Walk with David, autor dotychczasowej identyfikacji Walk oraz dziesiątek projektów nagradzanych na festiwalach w Polsce i na świecie.

Zależało mi, aby nowe logo nie było tylko delikatnym liftingiem, lecz wprowadzało radykalną zmianę. Od czasu ostatniego rebrandingu zmieniło się tak wiele w świecie komunikacji czy trendach zarówno graficznych, jak i społecznych. Szukałem prostego, mocnego i ponadczasowego symbolu oraz ciekawego systemu wspierającego komunikację firm z grupy Walk – dlatego powstał bogaty zestaw grafik i animacji pozwalających na tworzenie atrakcyjnych rozwiązań graficznych w dowolnych mediach, w szczególności w świecie cyfrowym – mówi David Racchi.

Ponad stuosobowa, niezależna grupa komunikacji Walk działa na rynku od 16 lat. W jej skład wchodzą 3 spółki:

  •  Walk Creative. Agencja reklamowo-digitalowa powstała z połączenia wcześniejszych spółek Walk Digital oraz Walk Creative. Realizuje wszelkiego rodzaju usługi reklamowe z zakresu ATL i BTL, digital oraz social media i influencer marketingu.
  • Walk PR. Spółka prowadząca działania public relations w obszarze komunikacji korporacyjnej i produktowej.
  • Walk Events. Agencja eventowa zajmująca się planowaniem oraz realizacją wydarzeń komercyjnych i korporacyjnych w świecie offline oraz online.

Więcej informacji TUTAJ.


Więcej informacji z branży TUTAJ.