• Reklama
  • E-Wydanie
  • Newsletter
  • Super Gift
  • POS STARS
  • Festiwal Marketingu
  • PROMO SHOW
  • Galeria
fb ins yt
Logo

  • TYLKO U NAS ∨
    • Obrazek
      TEDxWarsaw to emocjonalny rollercoaster | Ewa Turek, TEDxWarsaw 2025
    • Obrazek
      Tworzymy atmosferę, nie tylko światło | Luk de Bruijn, Crystal Panel
    • Obrazek
      Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego powinien uczyć się każdy z nas | Joanna Flis, MŁODE GŁOWY, Marta Ślendak, DDOB
    • Obrazek
      Kiedy gadżety z logo firmy mogą być kosztem podatkowym? | Andrzej Januszewski, ASB Group
    • Obrazek
      Nieoczywiste połączenie finansów i motoryzacji | Michalina Słupska Benesz, Błażej Kobus, BNP Paribas
  • Marketing MIX ∨
    • Obrazek
      TEDxWarsaw to emocjonalny rollercoaster | Ewa Turek, TEDxWarsaw 2025
    • Obrazek
      100% zgodności z PPWR? Chcieć to nie zawsze móc
    • Obrazek
      Niestandardowa reklama Wakacje.pl z Marcinem Prokopem w roli głównej
    • Obrazek
      Badanie ASICS: najlepszy przyjaciel człowieka najlepiej motywuje do ruchu
    • Obrazek
      5 powodów, dla których właściciele e-commerce przechodzą na abonament dla firm w zakresie dostaw
  • Trade marketing ∨
    • Obrazek
      Rituals otworzył 68. sklep w Polsce. Marka zadebiutowała w Zamościu.
    • Obrazek
      Tworzymy atmosferę, nie tylko światło | Luk de Bruijn, Crystal Panel
    • Obrazek
      Leroy Merlin i Raben Transport działają wspólnie na rzecz niskoemisyjnego transportu dzięki HVO100
    • Obrazek
      Cyfrowy totem – warto zainwestować, aby się wyróżnić, zanim zrobią to inni
    • Obrazek
      Jak kupuje Gen Z? Z pomocą AI i pod wpływem TikToka oraz YouTube’a
  • Event MIX ∨
    • Obrazek
      V Kongres Hotelarzy po raz pierwszy w historii zawitał nad Bałtyk. Rynek MICE gotowy na sezon.
    • Obrazek
      MoreThanGood wyprodukuje koncert ZAZ z okazji Święta Wrocławia
    • Obrazek
      Najlepsze namioty reklamowe – jakie wybrać? Oto TOP 3
    • Obrazek
      Raport PIPT „Targi w Polsce w 2024 roku” przedstawia kondycję branży targowej
    • Obrazek
      Manor House SPA to miejsce, do którego się wraca
  • GADŻETY ∨
      Aktualności Inspiracje
  • Media & maszyny ∨
    • Obrazek
      PSSIDC: Edukacyjna podróż do serca kreatywnego druku zakończona sukcesem
    • Obrazek
      100% zgodności z PPWR? Chcieć to nie zawsze móc
    • Obrazek
      Intergrafipak dokonuje inwestycji w nową maszynę fleksograficzną Mark Andy z serii Evolution E5
    • Obrazek
      Festiwal Marketingu 2025: inspiracje Dostawców Mediów i Maszyn
    • Obrazek
      PolKos i Seron łączą siły w zakresie dystrybucji urządzeń małego formatu
    • Artykuły Promocyjne Druk Cyfrowy Etykiety i opakowania Wielki Format
  • Praca ∨
    • Obrazek
      Energylandia: Trwa rekrutacja do największego Parku Rozrywki w Polsce
    • Obrazek
      Jak założyć działalność gospodarczą? Praktyczny poradnik dla przyszłych przedsiębiorców
    • Obrazek
      Nowa kampania serwisu Wakacje.pl: Rekrutacja i ochrona zwierząt w jednym 
    • Obrazek
      Specjalista ds. sprzedaży | Radio Kolor
    • Obrazek
      Specjalistka / specjalista ds. marketingu | Headwear Professionals
OOH magazine > Event MIX > CTCO 2023: Dynamiczna 15. edycja
Event MIX

CTCO 2023: Dynamiczna 15. edycja

Dostawcy upominków reklamowych i odzieży zgromadzili się na targach CTCO w dniach 31 stycznia, 1 i 2 lutego 2023 r. w Eurexpo Lyon. Podczas tej 15. edycji CTCO zorganizowano równolegle z C!Print, targami branży komunikacji wizualnej i grafiki, które w tym roku obchodziły swoje 10. urodziny.

Targi zgromadziły 314 wystawców z 15 krajów, w tym 112 debiutantów i 13 z Polski, co wniosło do oferty różnorodność. CTCO utrzymuje wysokiej jakości publiczność, z 10 670 gośćmi, w tym rosnącą liczbą międzynarodowych (11%). Mimo ogólnokrajowego strajku w dniu otwarcia, licznie przybyli zwiedzający, a targi wróciły do ​​poziomu frekwencji sprzed Covid-19.

– Po zorganizowaniu oddzielnych edycji w 2022 r. z powodu kryzysu zdrowotnego, z przyjemnością ponownie zjednoczyliśmy CTCO i C!Print w 2023 r. Oprócz dobrych wyników frekwencji, doskonałe wyniki CTCO pokazują żywotność wspieranej przez nią branży. Te trzy dni, jeszcze bardziej rozwinęły wspólne pragnienie innowacji, projektów, współpracy i rozwoju – mówi, Pierre Mirlit, dyrektor generalny 656 Éditions.

CTCO zaoferowało zwiedzającym bogaty program konferencji, odbywających się w centralnej części tragów. Tematyka dotyczyła aktualnych wyzwań rynkowych. Upominki reklamowe i odzież sportowa, cyfryzacja firm, koncentracja przemysłu, transformacja środowiskowa i marketing internetowy: wszystkie te tematy zostały poruszone przez ekspertów z branży. To była idealna okazja dla odwiedzających, aby dowiedzieć się więcej o transformacji ich rynku i branży.

Jak co roku prezentowane były także topowe produkty wystawców, poddane głosowaniu przez zwiedzających. W tej 15. edycji firma Act for Life zdobyła 1. nagrodę (Produkt promocyjny roku) za urządzenie Push for Life: przedmiot promocyjny przeznaczony do nauki gestów niezbędnych do masażu serca.

Zwiedzający mieli również okazję asystować podczas Pokazów Mody, jednej z głównych imprez towarzyszących targom. 6 wiodących marek odzieżowych zaprezentowało swoje nowe kolekcje 2023, 3 razy dziennie z profesjonalnymi modelkami, na wybiegu CTCO: Awdis Brands, Clique-Craft-Cutter&Buck-Projob (New Wave), Effective, Les Filosophes, SG (Falk&Ross) i Tee Jays . Podczas pokazu zaprezentowano aż 50 strojów, w bardzo dynamiczny i zabawny sposób.

I wreszcie, CTCO zaoferowało odwiedzającym obszar dostosowywania na żywo, Print Lab: 5 warsztatów umożliwiło odwiedzającym odkrycie potencjału technik personalizacji prezentów i odzieży: haft z polskim partnerem Headwear Professionals, który oferuje czapki, DTF, druk cyfrowy, grawerowanie i sitodruk. Maszyny były wspierane przez partnerów i wystawców C!Print (Tajima, Mimaki, Trotec, Must Technologie, Kalélafair), a upominki i odzież zapewniali wystawcy CTCO (Headwear Professionals, Passot Innovation, JHK T-Shirt i Roly/Stamina).

Rok 2023 rozpoczyna się w CTCO na dobre. Charakteryzuje się dynamiką, którą organizatorzy chcą kontynuować i ulepszać na kolejne edycje.

Następna edycja odbędzie się 6, 7 i 8 lutego 2024.


Więcej newsów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.

TAGSCTCO
Magdalena Wilczak
Inspiracje
Skinni Fit: moda damska do ...
Tylko w OOH magazine
TEDxWarsaw to emocjonalny r...
Event MIX
V Kongres Hotelarzy po raz ...
Gadżety reklamowe
Majowe FANTASTIC5 od BLUE C...
Trade marketing
Rituals otworzył 68. sklep ...
Media & maszyny
PSSIDC: Edukacyjna podróż d...
Etykiety i opakowania
100% zgodności z PPWR? Chci...
Marketing MIX
Niestandardowa reklama Waka...
Media & maszyny
Intergrafipak dokonuje inwe...
Marketing MIX
Badanie ASICS: najlepszy pr...
Event MIX
MoreThanGood wyprodukuje ko...
Marketing MIX
5 powodów, dla których właś...
Marketing MIX
Felieton: Każdy musi przejś...
Marketing MIX
Ostatnia szansa na wzięcie ...
Gadżety reklamowe
Gotowe pomysły na sezon eve...
Festiwal Marketingu
Festiwal Marketingu 2025: i...
Media & maszyny
PolKos i Seron łączą siły w...
Gadżety reklamowe
YOURA SPIRITS – krakowska ...
Marketing MIX
Stabilny start roku dla ryn...
Gadżety reklamowe
Lynka prezentuje: 5 przetes...
Gadżety reklamowe
Trafione upominki reklamowe...
Gadżety reklamowe
Nowe letnie propozycje od D...
Marketing MIX
Sprawdź zalety samochodów m...
Gadżety reklamowe
Format, Funkcja, Forma – wo...
Marketing MIX
Wystartowała rejestracja VI...
Udostępnij FBTWPIN

<
>
Tylko w OOH magazine
Obrazek
TEDxWarsaw to emocjonalny rollercoaster | Ewa Turek, TEDx...
18 maj 2025
Obrazek
Tworzymy atmosferę, nie tylko światło | Luk de Bruijn, Cr...
12 maj 2025
Obrazek
Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego powinien uczyć ...
07 maj 2025
Obrazek
Kiedy gadżety z logo firmy mogą być kosztem podatkowym? |...
15 kwi 2025
Obrazek
Nieoczywiste połączenie finansów i motoryzacji | Michalin...
07 kwi 2025

Zobacz więcej
Logo

OOH magazine Sp. z o.o.,
Al. Roździeńskiego 86a/IIIc,
40-203 Katowice

Tel / Fax:+ 48 32 206 76 77
Skontaktuj się z nami:
redakcja@oohmagazine.pl
fb ins in
Newsletter



    Wysyłając zgłoszenie do newslettera zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się na naszej stronie internetowej Newsletter[acceptance]

    Przydatne Linki
    • Reklama
    • Newsletter
    • Super Gift
    • POS STARS
    • Festiwal Marketingu
    • PROMO SHOW
    • Projekt HORECA

    © oohmagazine

    2025 PFR Oohmagazine