• Reklama
  • E-Wydanie
  • Newsletter
  • Super Gift
  • POS STARS
  • Festiwal Marketingu
  • PROMO SHOW
  • Galeria
fb ins yt
Logo

  • TYLKO U NAS ∨
    • Obrazek
      Mały produkt, wielka różnica | Natalia Gruszka, Luba
    • Obrazek
      OOH: Podsumowanie 2025, prognozy na 2026 r. | Robert Dąbrowski, RECEVENT
    • Obrazek
      20 lat Poltent – od dmuchańca do marki z doświadczeniem
    • Obrazek
      Allianz i Kamil Stoch: autentyczność, wartości i rozwój | Małgorzata Macieja, Sylwia Zdulska, Allianz Polska
    • Obrazek
      PROMO SHOW 2026 – międzynarodowe święto reklamy
  • Marketing MIX ∨
    • Obrazek
      Francuska marka Blissim wkracza do Polski
    • Obrazek
      TikTok Ad Awards, czyli co piszczy w nowoczesnej reklamie
    • Obrazek
      Jak zaplanować produkcję elementów z tworzyw sztucznych?
    • Obrazek
      Mały produkt, wielka różnica | Natalia Gruszka, Luba
    • Obrazek
      9 złotych statuetek za najlepsze kampanie digital na IAB MIXX Awards 2025
  • Trade marketing ∨
    • Obrazek
      Raport: Blisko co drugi dorosły konsument w Polsce uważa, że promocje w Black Friday są opłacalne
    • Obrazek
      Ruszyła świąteczna wielokanałowa kampania Carrefour Polska
    • Obrazek
      „Zrób TO dla jaj i sprawdź swoje zdrowie!” – wyjątkowa odsłona ogólnopolskiej kampanii Mosznowładcy
    • Obrazek
      Black Friday 2025: Test dojrzałości e-commerce
    • Obrazek
      Quick-Table® – flagowy produkt SI-POS GmbH
  • Event MIX ∨
    • Obrazek
      XVIII Europejski Kongres Gospodarczy wyznacza nowe ścieżki rozwoju Europy
    • Obrazek
      Marka Swarovski rozświetliła Paryż
    • Obrazek
      Nowy rozdział w biznesie. Bezpośrednie spotkania ponownie stają się motorem wzrostu
    • Obrazek
      Już wkrótce najbardziej magiczna odsłona Energylandii
    • Obrazek
      Targi PCI Days 2026 – najważniejsze wydarzenie dla przemysłu farmaceutycznego, kosmetycznego i suplementów diety
  • GADŻETY ∨
      Aktualności Inspiracje
  • Media & maszyny ∨
    • Obrazek
      Najlepsza drukarnia wielkoformatowa Poznań – profesjonalne usługi druku
    • Obrazek
      Fujifilm ogłosił zwycięzców European Innovation Print Awards 2025
    • Obrazek
      Canon: Dlaczego warto inwestować w czarno-biały druk cyfrowy
    • Obrazek
      IKONOS wprowadza nowość: Blockout Proficoat BLM 610 Pro 260
    • Obrazek
      Jak zaplanować produkcję elementów z tworzyw sztucznych?
    • Artykuły Promocyjne Druk Cyfrowy Etykiety i opakowania Wielki Format
  • Praca ∨
    • Obrazek
      Ponad 1/3 osób z pokolenia Z pracuje w kilku miejscach jednocześnie
    • Obrazek
      Raport Candidate Experience 2025: 71% ocenia firmę po procesie zatrudnienia
    • Obrazek
      Te 10 profesji jest zagrożonych przez rozwój AI
    • Obrazek
      Badanie „Work-life balance Polaków”
    • Obrazek
      Polacy częściej od innych narodów obawiają się, że AI zabierze im pracę
OOH magazine > Event MIX > CTCO 2023: Dynamiczna 15. edycja
Event MIX

CTCO 2023: Dynamiczna 15. edycja

Dostawcy upominków reklamowych i odzieży zgromadzili się na targach CTCO w dniach 31 stycznia, 1 i 2 lutego 2023 r. w Eurexpo Lyon. Podczas tej 15. edycji CTCO zorganizowano równolegle z C!Print, targami branży komunikacji wizualnej i grafiki, które w tym roku obchodziły swoje 10. urodziny.

Targi zgromadziły 314 wystawców z 15 krajów, w tym 112 debiutantów i 13 z Polski, co wniosło do oferty różnorodność. CTCO utrzymuje wysokiej jakości publiczność, z 10 670 gośćmi, w tym rosnącą liczbą międzynarodowych (11%). Mimo ogólnokrajowego strajku w dniu otwarcia, licznie przybyli zwiedzający, a targi wróciły do ​​poziomu frekwencji sprzed Covid-19.

– Po zorganizowaniu oddzielnych edycji w 2022 r. z powodu kryzysu zdrowotnego, z przyjemnością ponownie zjednoczyliśmy CTCO i C!Print w 2023 r. Oprócz dobrych wyników frekwencji, doskonałe wyniki CTCO pokazują żywotność wspieranej przez nią branży. Te trzy dni, jeszcze bardziej rozwinęły wspólne pragnienie innowacji, projektów, współpracy i rozwoju – mówi, Pierre Mirlit, dyrektor generalny 656 Éditions.

CTCO zaoferowało zwiedzającym bogaty program konferencji, odbywających się w centralnej części tragów. Tematyka dotyczyła aktualnych wyzwań rynkowych. Upominki reklamowe i odzież sportowa, cyfryzacja firm, koncentracja przemysłu, transformacja środowiskowa i marketing internetowy: wszystkie te tematy zostały poruszone przez ekspertów z branży. To była idealna okazja dla odwiedzających, aby dowiedzieć się więcej o transformacji ich rynku i branży.

Jak co roku prezentowane były także topowe produkty wystawców, poddane głosowaniu przez zwiedzających. W tej 15. edycji firma Act for Life zdobyła 1. nagrodę (Produkt promocyjny roku) za urządzenie Push for Life: przedmiot promocyjny przeznaczony do nauki gestów niezbędnych do masażu serca.

Zwiedzający mieli również okazję asystować podczas Pokazów Mody, jednej z głównych imprez towarzyszących targom. 6 wiodących marek odzieżowych zaprezentowało swoje nowe kolekcje 2023, 3 razy dziennie z profesjonalnymi modelkami, na wybiegu CTCO: Awdis Brands, Clique-Craft-Cutter&Buck-Projob (New Wave), Effective, Les Filosophes, SG (Falk&Ross) i Tee Jays . Podczas pokazu zaprezentowano aż 50 strojów, w bardzo dynamiczny i zabawny sposób.

I wreszcie, CTCO zaoferowało odwiedzającym obszar dostosowywania na żywo, Print Lab: 5 warsztatów umożliwiło odwiedzającym odkrycie potencjału technik personalizacji prezentów i odzieży: haft z polskim partnerem Headwear Professionals, który oferuje czapki, DTF, druk cyfrowy, grawerowanie i sitodruk. Maszyny były wspierane przez partnerów i wystawców C!Print (Tajima, Mimaki, Trotec, Must Technologie, Kalélafair), a upominki i odzież zapewniali wystawcy CTCO (Headwear Professionals, Passot Innovation, JHK T-Shirt i Roly/Stamina).

Rok 2023 rozpoczyna się w CTCO na dobre. Charakteryzuje się dynamiką, którą organizatorzy chcą kontynuować i ulepszać na kolejne edycje.

Następna edycja odbędzie się 6, 7 i 8 lutego 2024.


Więcej newsów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.

TAGSCTCO
Magdalena Wilczak
Event MIX
XVIII Europejski Kongres Go...
Media & maszyny
Najlepsza drukarnia wielkof...
Media & maszyny
Fujifilm ogłosił zwycięzców...
Marketing MIX
Francuska marka Blissim wkr...
Media & maszyny
Canon: Dlaczego warto inwes...
Media & maszyny
IKONOS wprowadza nowość: Bl...
Marketing MIX
TikTok Ad Awards, czyli co ...
Inspiracje
Personalizowane tekstylia o...
Marketing MIX
Jak zaplanować produkcję el...
Marketing MIX
Mały produkt, wielka różnic...
Marketing MIX
9 złotych statuetek za najl...
Trade marketing
Raport: Blisko co drugi dor...
Marketing MIX
„Very Awkward Moments” – st...
Marketing MIX
Wydano pierwszą w Polsce ks...
Trade marketing
Ruszyła świąteczna wielokan...
Gadżety reklamowe
Allbag wprowadza nową jakoś...
Marketing MIX
Ruszyła kampania Stowarzysz...
Marketing MIX
OOH: Podsumowanie 2025, pro...
Media & maszyny
Grupa Durst świętowała ofic...
Media & maszyny
Canon rozszerza ofertę o dw...
Marketing MIX
Mały produkt, wielka różnic...
Marketing MIX
Dziedzictwo i przyszłość wi...
POS Stars
Jury podsumowuje konkurs PO...
PROMO SHOW
Ruszyła rejestracja na PROM...
Festiwal Marketingu
POS STARS – Internauc...
Udostępnij FBTWPIN

<
>
Tylko w OOH magazine
Obrazek
Mały produkt, wielka różnica | Natalia Gruszka, Luba
28 lis 2025
Obrazek
OOH: Podsumowanie 2025, prognozy na 2026 r. | Robert Dąbr...
27 lis 2025
Obrazek
20 lat Poltent – od dmuchańca do marki z doświadczeniem
21 lis 2025
Obrazek
Allianz i Kamil Stoch: autentyczność, wartości i rozwój |...
06 lis 2025
Obrazek
PROMO SHOW 2026 – międzynarodowe święto reklamy
24 paź 2025

Zobacz więcej
Logo

OOH magazine Sp. z o.o.,
Al. Roździeńskiego 86a/IIIc,
40-203 Katowice

Tel / Fax:+ 48 32 206 76 77
Skontaktuj się z nami:
redakcja@oohmagazine.pl
fb ins in
Newsletter



    Wysyłając zgłoszenie do newslettera zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się na naszej stronie internetowej Newsletter[acceptance]

    Przydatne Linki
    • Reklama
    • Newsletter
    • Super Gift
    • POS STARS
    • Festiwal Marketingu
    • PROMO SHOW
    • Projekt HORECA

    © oohmagazine

    2025 PFR Oohmagazine