Dostawcy upominków reklamowych i odzieży zgromadzili się na targach CTCO w dniach 31 stycznia, 1 i 2 lutego 2023 r. w Eurexpo Lyon. Podczas tej 15. edycji CTCO zorganizowano równolegle z C!Print, targami branży komunikacji wizualnej i grafiki, które w tym roku obchodziły swoje 10. urodziny.
Targi zgromadziły 314 wystawców z 15 krajów, w tym 112 debiutantów i 13 z Polski, co wniosło do oferty różnorodność. CTCO utrzymuje wysokiej jakości publiczność, z 10 670 gośćmi, w tym rosnącą liczbą międzynarodowych (11%). Mimo ogólnokrajowego strajku w dniu otwarcia, licznie przybyli zwiedzający, a targi wróciły do poziomu frekwencji sprzed Covid-19.
– Po zorganizowaniu oddzielnych edycji w 2022 r. z powodu kryzysu zdrowotnego, z przyjemnością ponownie zjednoczyliśmy CTCO i C!Print w 2023 r. Oprócz dobrych wyników frekwencji, doskonałe wyniki CTCO pokazują żywotność wspieranej przez nią branży. Te trzy dni, jeszcze bardziej rozwinęły wspólne pragnienie innowacji, projektów, współpracy i rozwoju – mówi, Pierre Mirlit, dyrektor generalny 656 Éditions.
CTCO zaoferowało zwiedzającym bogaty program konferencji, odbywających się w centralnej części tragów. Tematyka dotyczyła aktualnych wyzwań rynkowych. Upominki reklamowe i odzież sportowa, cyfryzacja firm, koncentracja przemysłu, transformacja środowiskowa i marketing internetowy: wszystkie te tematy zostały poruszone przez ekspertów z branży. To była idealna okazja dla odwiedzających, aby dowiedzieć się więcej o transformacji ich rynku i branży.
Jak co roku prezentowane były także topowe produkty wystawców, poddane głosowaniu przez zwiedzających. W tej 15. edycji firma Act for Life zdobyła 1. nagrodę (Produkt promocyjny roku) za urządzenie Push for Life: przedmiot promocyjny przeznaczony do nauki gestów niezbędnych do masażu serca.
Zwiedzający mieli również okazję asystować podczas Pokazów Mody, jednej z głównych imprez towarzyszących targom. 6 wiodących marek odzieżowych zaprezentowało swoje nowe kolekcje 2023, 3 razy dziennie z profesjonalnymi modelkami, na wybiegu CTCO: Awdis Brands, Clique-Craft-Cutter&Buck-Projob (New Wave), Effective, Les Filosophes, SG (Falk&Ross) i Tee Jays . Podczas pokazu zaprezentowano aż 50 strojów, w bardzo dynamiczny i zabawny sposób.
I wreszcie, CTCO zaoferowało odwiedzającym obszar dostosowywania na żywo, Print Lab: 5 warsztatów umożliwiło odwiedzającym odkrycie potencjału technik personalizacji prezentów i odzieży: haft z polskim partnerem Headwear Professionals, który oferuje czapki, DTF, druk cyfrowy, grawerowanie i sitodruk. Maszyny były wspierane przez partnerów i wystawców C!Print (Tajima, Mimaki, Trotec, Must Technologie, Kalélafair), a upominki i odzież zapewniali wystawcy CTCO (Headwear Professionals, Passot Innovation, JHK T-Shirt i Roly/Stamina).
Rok 2023 rozpoczyna się w CTCO na dobre. Charakteryzuje się dynamiką, którą organizatorzy chcą kontynuować i ulepszać na kolejne edycje.
Następna edycja odbędzie się 6, 7 i 8 lutego 2024.
Więcej newsów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.