• Reklama
  • E-Wydanie
  • Newsletter
  • Super Gift
  • POS STARS
  • Festiwal Marketingu
  • PROMO SHOW
  • Galeria
fb ins yt
Logo

  • TYLKO U NAS ∨
    • Obrazek
      Macma Polska: High season to nie czas na ryzyko – wybierz sprawdzonego dostawcę gadżetów reklamowych
    • Obrazek
      Marketing bez granic: druk i digital razem silniejsi | Sylwia Kaczmarek-Cegiełka, SMB
    • Obrazek
      Nowoczesny notes reklamowy – wyraz wartości Twojej marki | Happy Brands
    • Obrazek
      Razem z fachowcami możemy więcej | Aneta Dobrzyńska, ATLAS
    • Obrazek
      25 lat dzianinowej pasji | Sabina Buczek i Paweł Buczek, SABFIL
  • Marketing MIX ∨
    • Obrazek
      Lisek.App rozpoczął jesienną kampanię muralem Bolesława Chromrego
    • Obrazek
      Rozpoczęła się 18. edycja Akademii Bezpiecznego Puchatka
    • Obrazek
      Marketing bez granic: druk i digital razem silniejsi | Sylwia Kaczmarek-Cegiełka, SMB
    • Obrazek
      Fundacja Avalon rusza z nową kampanią społeczną „Niepełnosprawność nie mówi jacy jesteśmy”
    • Obrazek
      Lidl Polska przedłuża partnerstwo z UEFA Europa League oraz UEFA Conference League
  • Trade marketing ∨
    • Obrazek
      Pracownicy Pepco przekażą 45 tysięcy euro na pomoc dzieciom
    • Obrazek
      POS STARS – Internauci zdecydowali
    • Obrazek
      IKEA rozpoczyna działalność w Gemini Park Bielsko-Biała
    • Obrazek
      Sieć Kaufland gotowa na system kaucyjny
    • Obrazek
      Poznaj zdobywcę NAGRODY PUBLICZNOŚCI POS STARS 2025
  • Event MIX ∨
    • Obrazek
      Labelexpo Europe 2025 przyciągnęło rekordową liczbę odwiedzających i uczestników z zagranicy
    • Obrazek
      Immersyjna podróż przez dekady z „Barbie™: The Dream Experience”
    • Obrazek
      Ogłoszono gościa specjalnego 15. edycji Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw
    • Obrazek
      Think Mice Mashup Meetings: Fabryka przyszłości, czyli branża spotkań na nowym kursie
    • Obrazek
      Marka Kärcher z urodzinową misją: Wrocław na błysk!
  • GADŻETY ∨
      Aktualności Inspiracje
  • Media & maszyny ∨
    • Obrazek
      Labelexpo Europe 2025 przyciągnęło rekordową liczbę odwiedzających i uczestników z zagranicy
    • Obrazek
      Technologia AD CleanFlake™ firmy Avery Dennison uzyskała certyfikację RecyClass Technology Approva
    • Obrazek
      Canon rozszerza ofertę urządzeń do produkcji grafiki wielkoformatowej o nowy ploter Colorado XL
    • Obrazek
      Fujifilm zaprezentował przełomowe innowacje analogowe i cyfrowe na targach Labelexpo Europe 2025
    • Obrazek
      Epson i BNP Paribas Leasing Solutions wprowadzają innowacyjny model leasingu cyrkularnego
    • Artykuły Promocyjne Druk Cyfrowy Etykiety i opakowania Wielki Format
  • Praca ∨
    • Obrazek
      Badanie: Amerykanie wpisują do CV średnio 8 umiejętności, Polacy 6, a Niemcy tylko 4
    • Obrazek
      Analiza Hays Poland: Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację poza miejscem pracy
    • Obrazek
      Badanie LiveCareer Polska: 28% pracowników w Polsce obawia się zwolnień grupowych
    • Obrazek
      Specjalistka/ Specjalista ds. sprzedaży i rozwoju rynku B2B | Capira
    • Obrazek
      Nowy raport InterviewMe: „Najlepiej płatne zawody w Polsce”
OOH magazine > Event MIX > CTCO 2023: Dynamiczna 15. edycja
Event MIX

CTCO 2023: Dynamiczna 15. edycja

Dostawcy upominków reklamowych i odzieży zgromadzili się na targach CTCO w dniach 31 stycznia, 1 i 2 lutego 2023 r. w Eurexpo Lyon. Podczas tej 15. edycji CTCO zorganizowano równolegle z C!Print, targami branży komunikacji wizualnej i grafiki, które w tym roku obchodziły swoje 10. urodziny.

Targi zgromadziły 314 wystawców z 15 krajów, w tym 112 debiutantów i 13 z Polski, co wniosło do oferty różnorodność. CTCO utrzymuje wysokiej jakości publiczność, z 10 670 gośćmi, w tym rosnącą liczbą międzynarodowych (11%). Mimo ogólnokrajowego strajku w dniu otwarcia, licznie przybyli zwiedzający, a targi wróciły do ​​poziomu frekwencji sprzed Covid-19.

– Po zorganizowaniu oddzielnych edycji w 2022 r. z powodu kryzysu zdrowotnego, z przyjemnością ponownie zjednoczyliśmy CTCO i C!Print w 2023 r. Oprócz dobrych wyników frekwencji, doskonałe wyniki CTCO pokazują żywotność wspieranej przez nią branży. Te trzy dni, jeszcze bardziej rozwinęły wspólne pragnienie innowacji, projektów, współpracy i rozwoju – mówi, Pierre Mirlit, dyrektor generalny 656 Éditions.

CTCO zaoferowało zwiedzającym bogaty program konferencji, odbywających się w centralnej części tragów. Tematyka dotyczyła aktualnych wyzwań rynkowych. Upominki reklamowe i odzież sportowa, cyfryzacja firm, koncentracja przemysłu, transformacja środowiskowa i marketing internetowy: wszystkie te tematy zostały poruszone przez ekspertów z branży. To była idealna okazja dla odwiedzających, aby dowiedzieć się więcej o transformacji ich rynku i branży.

Jak co roku prezentowane były także topowe produkty wystawców, poddane głosowaniu przez zwiedzających. W tej 15. edycji firma Act for Life zdobyła 1. nagrodę (Produkt promocyjny roku) za urządzenie Push for Life: przedmiot promocyjny przeznaczony do nauki gestów niezbędnych do masażu serca.

Zwiedzający mieli również okazję asystować podczas Pokazów Mody, jednej z głównych imprez towarzyszących targom. 6 wiodących marek odzieżowych zaprezentowało swoje nowe kolekcje 2023, 3 razy dziennie z profesjonalnymi modelkami, na wybiegu CTCO: Awdis Brands, Clique-Craft-Cutter&Buck-Projob (New Wave), Effective, Les Filosophes, SG (Falk&Ross) i Tee Jays . Podczas pokazu zaprezentowano aż 50 strojów, w bardzo dynamiczny i zabawny sposób.

I wreszcie, CTCO zaoferowało odwiedzającym obszar dostosowywania na żywo, Print Lab: 5 warsztatów umożliwiło odwiedzającym odkrycie potencjału technik personalizacji prezentów i odzieży: haft z polskim partnerem Headwear Professionals, który oferuje czapki, DTF, druk cyfrowy, grawerowanie i sitodruk. Maszyny były wspierane przez partnerów i wystawców C!Print (Tajima, Mimaki, Trotec, Must Technologie, Kalélafair), a upominki i odzież zapewniali wystawcy CTCO (Headwear Professionals, Passot Innovation, JHK T-Shirt i Roly/Stamina).

Rok 2023 rozpoczyna się w CTCO na dobre. Charakteryzuje się dynamiką, którą organizatorzy chcą kontynuować i ulepszać na kolejne edycje.

Następna edycja odbędzie się 6, 7 i 8 lutego 2024.


Więcej newsów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.

TAGSCTCO
Magdalena Wilczak
Gadżety reklamowe
Jak Hydro Flask od B3 buduj...
Gadżety reklamowe
VOYAGER: Najlepsze zestawy ...
Gadżety reklamowe
L-Shop-Team: Jesień z czapk...
Gadżety reklamowe
Macma Polska: High season t...
Marketing MIX
Lisek.App rozpoczął jesienn...
Marketing MIX
Rozpoczęła się 18. edycja A...
Event MIX
Labelexpo Europe 2025 przyc...
Marketing MIX
Marketing bez granic: druk ...
Tylko w OOH magazine
Nowoczesny notes reklamowy ...
Marketing MIX
Fundacja Avalon rusza z now...
Marketing MIX
Lidl Polska przedłuża partn...
Marketing MIX
Nowa odsłona kampanii Avon ...
Trade marketing
Pracownicy Pepco przekażą 4...
Media & maszyny
Technologia AD CleanFlake™ ...
Event MIX
Immersyjna podróż przez dek...
Marketing MIX
Marketing sensoryczny w erz...
Tylko w OOH magazine
Razem z fachowcami możemy w...
Marketing MIX
Zbliża się konferencja AI-D...
Event MIX
Ogłoszono gościa specjalneg...
Event MIX
Think Mice Mashup Meetings:...
Festiwal Marketingu
POS STARS – Internauc...
Festiwal Marketingu
Poznaj zdobywcę NAGRODY PUB...
Festiwal Marketingu
Ruszyło głosowanie internau...
Festiwal Marketingu
Marketingowe Inspiracje – z...
Marketing MIX
Poznaj wyniki konkursu POS ...
Udostępnij FBTWPIN

<
>
Tylko w OOH magazine
Obrazek
Macma Polska: High season to nie czas na ryzyko – wybierz...
03 paź 2025
Obrazek
Marketing bez granic: druk i digital razem silniejsi | Sy...
03 paź 2025
Obrazek
Nowoczesny notes reklamowy – wyraz wartości Twojej marki ...
02 paź 2025
Obrazek
Razem z fachowcami możemy więcej | Aneta Dobrzyńska, ATLAS
02 paź 2025
Obrazek
25 lat dzianinowej pasji | Sabina Buczek i Paweł Buczek, ...
30 wrz 2025

Zobacz więcej
Logo

OOH magazine Sp. z o.o.,
Al. Roździeńskiego 86a/IIIc,
40-203 Katowice

Tel / Fax:+ 48 32 206 76 77
Skontaktuj się z nami:
redakcja@oohmagazine.pl
fb ins in
Newsletter



    Wysyłając zgłoszenie do newslettera zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się na naszej stronie internetowej Newsletter[acceptance]

    Przydatne Linki
    • Reklama
    • Newsletter
    • Super Gift
    • POS STARS
    • Festiwal Marketingu
    • PROMO SHOW
    • Projekt HORECA

    © oohmagazine

    2025 PFR Oohmagazine