Logo

Event MIX

Radość i zabawa nadają ton 2023 | Anna Górska, Symposium Cracoviense

Ukazała się coroczna prognoza Wundermana Thompsona „The Future 100: 2023”, która identyfikuje 100 trendów w różnych branżach. Wybrałam trzy, które moim zdaniem łączą się z wydarzeniami biznesowymi. Są to „Ageless Play”, Absurdist Stays oraz „Metatravel”.

„The Future 100: 2023” to coroczna prognoza agencji kreatywnej, konsultingowej i technologicznej Wunderman Thompson, która identyfikuje 100 trendów w różnych branżach — od kultury, przez technologię, po podróże i hotelarstwo — które będą kształtować sposób, w jaki żyjemy i pracujemy w tym roku i w kolejnych latach.

„AGELESS PLAY” (Zabawa w każdym wieku”) – jeden z trendów, które należy śledzić na radarze w nadchodzącym roku, mówi, że pomimo trwających kryzysów gospodarczych i środowiskowych ludzie wybierają radość.

Pogoń za radością i zabawą przewija się przez całe wydanie „The Future 100: 2023”. Według autorów ten rok będzie obfitował w niepohamowany i potężny przypływ energii, który uzbroi ludzi w nadzieję, radość i szczęście we wciąż niepewnych czasach.

Na fali jest „joyconomy”, czyli ruch dotyczący entuzjazmu i pozytywnego myślenia. Marki oferują odważne palety kolorów, nieskrępowaną zabawę dla wszystkich grup wiekowych oraz zajęcia ruchowe, które podnoszą nastrój i tętno. Biorąc pod uwagę wydarzenia ostatnich trzech lat, nie jest to dużym zaskoczeniem. Ale trend polegający na tym, że ludzie w każdym wieku doceniają znaczenie zabawy, zasługuje na to, by traktować go jako coś więcej niż tylko tymczasową reakcję na bolesne wyzwania, powinien się więc utrzymać.

„ABSURDIST STAYS” (Absurdalne pobyty) – Podróżni szukają nowatorskich i niezapomnianych pobytów, które są w równym stopniu dziwaczne i zabawne oraz posiadają efekt „WOW”.

Do lata 2023 roku podróżni będą mieli okazję zatrzymać się w pływającym awokado w Chile, gigantycznej doniczce w Stanach Zjednoczonych czy też w kwitnącym różowym kwiatku w Meksyku. To tylko niektóre z projektów, które zostały wybrane przez Airbnb w ramach 2022 OMG! Fundusz, na który firma przekazała 10 milionów dolarów. Jest to odpowiedzią na rosnący popyt na dziwne i nietuzinkowe pobyty. Ma to być coś niezwykłego, nigdy wcześniej niewidzianego, czyli rzadkiego i pięknego, co zrobi wrażenie na każdym człowieku.

„METATRAVEL” – Metaverse rewolucjonizuje doświadczenia podróżnych, podczas których podróże fizyczne zaczynają się rozmywać z fantastycznymi wirtualnymi światami.

Wkraczając w świat rozszerzonej rzeczywistości (AR), Moxy Hotels, część Marriott International, uruchomiła w lipcu Moxy Universe, Play Beyond AR 2022. Doświadczenie to pozwoliło odwiedzającym stworzyć własne awatary w Moxy Wszechświecie, który przeniósł się z cyfrowego do fizycznych hoteli. Awatary mogły towarzyszyć gościom przy drinku w hotelowym barze, w prywatnych pokojach hotelowych, a nawet podczas ćwiczeń na siłowni. doświadczenie było dostępne w 12 hotelach Moxy w regionie Azji i Pacyfiku od lipca do grudnia 2022 r

Marki hotelarskie wychodzą naprzeciw oczekiwaniom metaturystów. W miarę jak metaverse ewoluuje z koncepcji science-fiction w rzeczywistość, każda branża, odczuje jej wpływ.

Źródło

Autor: Anna Górska


Więcej materiałów w podobnej tematyce przeczytasz TUTAJ.