Znana jest nie tylko ze świetnego stylu, jest również ekspertką w sferze beauty. Koncepcja współpracy nie tylko odzwierciedla osobowość ambasadorki, ale również charakter marki NEONAIL dostępnej dla każdej kobiety, niezależnie od tego jakie role w życiu wypełnia, kim się czuje lub kim chciałaby zostać.
Georgina reprezentuje różne oblicza współczesnych kobiet, a sesja zdjęciowa powstała w wyniku współpracy z NEONAIL doskonale je odzwierciedla. Profesjonalna businesswoman, partnerka, oddana matka – każda z kobiet będzie mogła wyrazić siebie i swój styl poprzez ulubiony kolor wybrany spośród bogatej oferty NEONAIL.
„W tym roku zaprosiliśmy do współpracy Georginę Rodriguez, która jest uosobieniem nowoczesnej, silnej i świadomej kobiety. Jest ambitna i stanowcza, ale też wrażliwa i czuła. To nowoczesna kobieta, która emanuje pięknem, klasą i harmonią oddaje wartości marki NEONAIL. Znana jest z tego, że wybiera zaufane marki, znane z wysokiej jakości oferowanych produktów. NEONAIL i Georgina tworzą energetyczny oraz kolorowy duet, co doskonale odzwierciedla charakter współpracy i podkreśla profesjonalizm naszej marki” – mówi Natalie Ardac, Executive Business Manager European Market marki NEONAIL.
Powstała we współpracy sesja zdjęciowa oraz inne materiały będą promować działania marki NEONAIL w obszarze BTL, ATL oraz digital w całej Europie.
Więcej newsów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.