Logo

Media & maszyny

Marcowe szkolenia organizowane przez wydawnictwo Polski Drukarz

Wydawnictwo Polski Drukarz zaprasza na dwa szkolenia dla branży poligraficznej. Warsztaty będą obejmować tematy prowadzenia social media dla poligrafów oraz poligrafii w marketingu.

28 marca / Social media dla poligrafów: Linked In – Jak prowadzić profil firmy poligraficznej…

Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca magazynu „Świat DRUKU” i organizator konferencji i szkoleń w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza 28 marca br. na drugą odsłonę szkolenia warsztatowego „Jak prowadzić profil firmy poligraficznej na biznesowym portalu społecznościowym? LinkedIn dla branży poligraficznej”.

Warto zwrócić uwagę na zmodyfikowany i rozszerzony program spotkania. Prowadzący Piotr Sznajderuk skupi się na praktycznych aspektach skutecznego promowania firmy za pośrednictwem profilu biznesowego na platformie LinkedIn, a zwłaszcza na wykorzystaniu bezpłatnych i płatnych narzędzi dostępnych w tym medium społecznościowym. A że teoria najlepiej zapada w pamięć, gdy się ją stosuje w praktyce, przewidziano również sesję treningową projektowania treści na profil firmowy.

Szkolenie odbędzie się w Centrum Hotelowo-Konferencyjnym Wald w Warszawie. Szczegółowy program, regulamin oraz formularz rejestracyjny znajduje się na stronie TUTAJ.

29 marca: Poligrafia w marketingu / Technologie przełomu w marketingu drukowanym

Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca magazynu „Świat DRUKU” i organizator konferencji i szkoleń w ramach Akademii Wiedzy, zachęca do udziału w szkoleniu „Poligrafia w marketingu”. Odbędzie się ono 29 marca br. w Centrum Hotelowo-Konferencyjnym Wald w Warszawie.

Jego celem jest zapoznanie słuchaczy z praktycznymi i teoretycznymi zagadnieniami dotyczącymi przygotowania projektu, druku, uszlachetniania i introligatorni, a także uświadomienie możliwości i ograniczeń poszczególnych technik drukarskich w zakresie optymalizacji kosztów, oszczędności czasu i wypracowania skutecznych sposobów komunikacji między działami marketingu firm wszelkich branż, agencjami reklamowwyni lub studiami graficznymi a drukarniami.

Poligrafia staje się coraz bardziej cyfrowa, zarówno w aspekcie produkcyjnym, jak i w kwestii zaprzęgania do współpracy najnowszych technologii informatycznych. Prowadzący szkolenie dr inż. Jacek Hamerliński poszerzy zatem program spotkania o takie rozwiązania, jak powszechne już kody QR, technologie NFC i RFID, ale też np. augmented reality, i możliwości ich wykorzystania w drukowanych produktach marketingowych.

Program, regulamin oraz link rejestracyjny znajduje się na stronie TUTAJ.


Więcej informacji z branży TUTAJ.