Małgorzata Socha oficjalnie dołącza do rodziny Notino. Z początkiem kwietnia aktorka obejmie rolę ambasadorki czeskiego giganta kosmetycznego w Polsce. W ramach najnowszej kampanii marki, która wystartuje już 10 kwietnia br. Małgosia Socha będzie promować szeroką ofertę drogerii kosmetycznej, celem której jest to, by świat piękna był łatwo dostępny dla każdego.
Małgorzata Socha, jedna z najpopularniejszych aktorek w Polsce rozpoczyna współpracę z Notino. Przez najbliższe miesiące będzie wspierała markę w działaniach promocyjnych, wcielając się w rolę pierwszej polskiej ambasadorki czeskiego giganta branży kosmetycznej. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki, promowanie jej bogatej oferty produktów oraz wysokiej jakości usług, które są oferowane w 27 krajach Europy.
— Jestem szczęśliwa, że mogę współpracować z największym internetowym sklepem kosmetycznym w Europie. Wellbeing jest dla mnie bardzo ważny, a dzięki współpracy z Notino mogę przybliżyć świat piękna i zdrowia wszystkim, na których mi zależy – powiedziała Małgorzata Socha.
— Zdecydowaliśmy się na współpracę z Małgorzatą Sochą, ponieważ jej popularność, autentyczność i wdzięk idealnie pasują do naszej marki. Małgorzata na co dzień troszczy się o siebie i najbliższych – dokładnie tak, jak każdego dnia robi to Notino w stosunku do swoich klientów. Celem naszej najnowszej kampanii jest to, by dotrzeć do jeszcze szerszego grona konsumentów. Chcemy pokazać im jak szybkie, proste i wygodne są zakupy w Notino, które jest nie tylko perfumerią. To miejsce, które oferuje szeroki wybór produktów do pielęgnacji urody czy zdrowia, gwarantujące doskonałe doświadczenie zakupowe, jakie jest możliwe dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii – komentuje Martina Juráňová, Brand Marketing Manager Notino.
W ramach kampanii przygotowany został dedykowany spot reklamowy, którego nagrania odbyły się na początku marca br. w czeskiej Pradze. 20-sekundowe wideo z udziałem aktorki, emitowane będzie w telewizji oraz serwisie Youtube. W ramach kampanii planowane są także działania obejmujące digital i influencer marketing. Za kreację powstałą na podstawie pomysłu Notino odpowiada agencja Visual Crafters, komunikację PR poprowadzi Ogilvy Polska, a działania mediowe – dom mediowy Publicis.
Więcej newsów w podobnej tematyce przeczytasz TUTAJ.