–
Od od 30 marca do 1 kwietnia, 303 wystawiające się firmy z 23 krajów zaprezentowały swoje produkty i ofertę reklamy dotykowej i wizualnej na ponad 30 000 metrach kwadratowych podczas targów EXPO 4.0 w centrum wystawienniczym w Stuttgarcie.
Pomimo trudnej sytuacji rynkowej, targi oferowały rozległy przegląd materiałów reklamowych i reklamy haptycznej dla szerokiego spektrum odwiedzających. W sumie około 12 000 gości z 46 krajów przybyło do centrum wystawienniczego, aby na żywo zapoznać się z innowacjami na targach produktów promocyjnych. Jak przekonuje organizator tegoroczna edycja targów stoi na tym samym poziomie co poprzednia impreza, która miała w 2020 roku. Na szczególną uwagę zasługuje zainteresowanie imprezą odwiedzających z dalszych rejonów – około jedna trzecia zwiedzających podróżowała na targi z odległości ponad 300 kilometrów.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że EXPO 4.0 cieszy się tak dużym zaufaniem w branży, a wystawcy i zwiedzający pozostają wobec nas lojalni. Podkreśla to znaczenie wspólnej platformy dla trzech targów TecStyle Visions, wetec i GiveADays. Pomimo niepewności minionych trzech lat osiągnęliśmy wyjątkowe wyniki. Będziemy nadal koncentrować się na stworzeniu EXPO 4.0 jako spotkania branżowego w silnej lokalizacji w Stuttgarcie i na konsekwentnym rozwijaniu naszej koncepcji – podsumowuje zadowalający wynik Sebastian Schmid, członek zarządu Messe Stuttgart.
Na GiveADays wystawcy pokazali szeroką gamę artykułów i przedmiotów reklamowych o wysokiej jakość wykonania i szerokich możliwościach personalizacji. Odwiedzający mogli zobaczyć, dotknąć i wypróbować szeroką gamę produktów. Decydenci marketingowi, kupujący z branży oraz agencje i osoby kreatywne znalazły liczne inspiracje i zdobyły nowe kontakty na GiveADays. Odwiedzający branżowi mogli skorzystać również z równoległych wydarzeń: TecStyle Visions – obszaru uszlachetniania tekstyliów oraz wetec – jako międzynarodowych targów techniki reklamowej, druku cyfrowego, reklamy świetlnej i digital signage.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z GiveADays. Liczba odwiedzających i jakość kontaków były naprawdę bardzo dobre. Z tak zróżnicowaną publicznością GiveADays wyróżnia się również na tle innych wydarzeń w branży – mówi Tamara Beister, North Area Manager, Kalfany üße Werbung.
– Na GiveADays docieramy nie tylko do dobrze znanej publiczności, ale także do gości, których nie wszędzie możemy spotkać. Dlatego cieszymy się, że tu jesteśmy. Zrównoważony rozwój to obecnie duży temat, a my oferujemy tutaj dobre rozwiązania w postaci naszych neutralnych dla klimatu systemów porcelany wielokrotnego użytku. Także personalizacja jest również bardzo pożądana – mówi Daniela Gottenöf, Sales Key Account, Mahlwerck Porzellan GmbH.
– Zróżnicowana publiczność odwiedziła nas na naszym stoisku i wykazała duże zainteresowanie naszymi produktami. Naprawdę nie możemy się doczekać oceny nowych kontaktów, które udało nam się zdobyć na GiveADays – dodaje Mag. Jacob Burbach, Sales Manager, Action Sports.
– Mieliśmy bardzo dużą liczbę klientów i wiele interesujących kontaktów – głównie z okolic Stuttgartu – na naszym stoisku, do których nigdy nie udałoby mi się dotrzeć drogą telefoniczną. Na pewno wrócimy na GiveADays w 2025 roku – reasumuje Michael Grill, Sales Manager w Dieter Kehl Werbeartikel GmbH.
Kolejne targi GiveADays odbędą się w targach EXPO 4.0 w formule połączonej z TecStyle Visions i wetec w dniach 13-15 lutego 2025.
Źródło: GiveADays
Więcej newsów z branży TUTAJ.