Ten artykuł wesprze event managerów w poruszaniu się w świecie nowoczesnych technologii eventowych. A ta umiejętność pomoże zaskoczyć i zaimponować gościom.
Pokaz multimedialny to pokaz, który łączy w sobie kilka elementów technicznych, takich jak wideo, audio i światło. Na przykład projekcje laserowe, grafiki lub teksty połączone z wideo. Odpowiednia muzyka wzmacnia efekt pokazu laserowego. W pokazie multimedialnym kilka efektów jest umiejętnie połączonych ze sobą w celu stworzenia fantastycznych emocji dla publiczności.
Celem pokazu multimedialnego jest opowiedzenie historii i uzupełnienie jej imponującymi efektami dla widza. Czas trwania takiej historii nie jest długi. Średnio od 3 do 7 minut. Najczęściej pokaz wykorzystywany jest jako „intro” podczas imprez firmowych, biznesowych, prywatnych, a także instalacji:
Głównym celem pokazu multimedialnego jest efekt WOW.
Kinetyka to jedno z nowoczesnych rozwiązań technologicznych – coś, co możemy wykorzystać do stworzenia pokazu z sufitu – nad sceną, a nawet nad publicznością. Są to specjalne silniki (wyciągarki), które poruszają linami, na końcu których zawieszone są przedmioty, które mogą świecić w różnych kolorach.
Po uruchomieniu programu, za pomocą którego obiekty się poruszają, zaczynają one opadać/wznosić się. Oprócz ruchu, urządzenie kontroluje świecenie zawieszonego obiektu. Jest to określone w programie. Może się świecić, może zacząć migać lub może delikatnie zmieniać światło. Określamy sekwencję ruchów obiektów, sekwencję ich włączania i wyłączania, aby wywołać nie chaotyczne, ale piękne synchroniczne ruchy, na przykład, aby nadać im falę.
Klasyczną wersją obiektów używanych z wyciągarkami kinetycznymi są piłki. Wygląda to świetnie, gdy promienie lasera uderzają w te piłki. Oprócz balonów można również wykorzystać listwy LED, lustra, żyrandole meduzy, a nawet ogromne świecące kwiaty, które wykonaliśmy na potrzeby jednego z projektów.
Kiedy pracujemy z projektorem zamiast ekranu LED, możemy zastosować technologię mapowania 3D. Szczególną cechą projektora jest to, że emituje on wiązkę, która spoczywa na powierzchni. I wcale nie musi to być płaska powierzchnia. Nierówności powierzchni można bardzo ciekawie wykorzystać do odtwarzania treści wideo. Tworzymy wizualizację 3D płaszczyzny ze wszystkimi nieregularnościami i tworzymy treści wideo, które się nią bawią. Powierzchnią dla treści wideo mogą być budynki, samochody, specjalnie zaprojektowane konstrukcje sześcienne lub cokolwiek innego. Powierzchnia ta może być nawet strumieniem wody lub fontanną.
Pokaz holograficzny to połączenie projekcji i specjalnej powierzchni, która w określonych warunkach oświetleniowych staje się przezroczysta i tworzy iluzję obiektu w powietrzu. Przy użyciu specjalnie przygotowanych obiektów 3D i treści wideo można stworzyć obraz, który zbliżony jest do rzeczywistego koloru i wyrazistości. Widzowie mogą oglądać treści 3D i animacje, hologramy prawdziwych ludzi i animowane postacie z powietrza.
Hologramy w powietrzu natychmiast przyciągają uwagę ludzi i sprawiają, że zatrzymują się gdziekolwiek są – w sklepie, na targach, w miejscu publicznym lub na imprezie firmowej. Niezwykłe wrażenia wizualne wywołują emocje i zapadają w pamięć.
Roboty wykonują coraz więcej prac wymagających konsekwencji i precyzji. Roboramię może być częścią niesamowitego show.
Może kierować laserem, poruszać małymi przedmiotami, nalewać drinki zamiast barmana, a nawet tańczyć. Jeśli chcesz, aby Twoje wydarzenie było niezwykłe i zrobiło wrażenie na gościach, to jest właśnie to.
Innowacyjna technologia pomoże Ci osiągnąć cel wydarzenia i stworzyć niezapomniane wrażenia emocjonalne dla uczestników.
Aleksander Skobtsev, MEET FUTURE