– Jako prężnie działająca grupa medialna, prezentująca zarówno dorobek polskiej kinematografii jak i międzynarodowe produkcje, wspieramy najważniejsze wydarzenia w branży, jakim bez wątpienia jest wrocławski festiwal. Bycie patronem medialnym mBank Nowe Horyzonty to dla nas duże wyróżnienie i cieszymy się, że możemy przyczynić się do promocji tak ważnej imprezy na filmowej mapie Polski i tej części Europy. Przygotowaliśmy także coś specjalnego dla fanów festiwalu – w tym celu zachęcamy do odwiedzenia platformy FilmBox+, gdzie czeka selekcja nieszablonowych produkcji filmowych – komentuje Patrycja Gałązka, Dyrektorka Marketingu i ds. Rozwoju Biznesu w Grupie Kino Polska.
Dla wszystkich, którzy nie mogą doczekać się filmowych emocji, FilmBox+ przygotował specjalną selekcję produkcji, które można było oglądać m.in. na Nowych Horyzontach w ubiegłych latach. Na platformie znalazły się takie tytuły jak: „American Honey”, „Dzikie historie”, „Nadzieja”, „Body/Ciało” czy „Hanoi-Warszawa”.
W tegorocznym Międzynarodowym Konkursie Nowe Horyzonty, będącym wizytówką wrocławskiego festiwalu, o nagrodę główną Grand Prix powalczy dwanaście produkcji, m.in. z Francji, Szwecji, Ukrainy, Japonii czy Argentyny. Zwycięzcę wybierze pięcioosobowe jury Festiwalu. Z kolei do sekcji Polish Days zakwalifikowały się 22 filmy będące na różnych etapach produkcji, których twórcy będą mieli okazję zaprezentować podczas zamkniętych pokazów filmowych przedstawicielom branży z całego świata.
Międzynarodowy Festiwal Filmowy mBank Nowe Horyzonty to jeden z czołowych festiwali filmowych, prezentujący kino artystyczne, niekonwencjonalne i bezkompromisowe. Podczas imprezy widzowie mogą zobaczyć wybór najlepszych filmów pokazywanych na światowych festiwalach. Nowe Horyzonty z biegiem lat stały się najczęściej odwiedzanym festiwalem w Polsce i jednym z najpopularniejszych w tej części Europy, a dzięki takim wydarzeniom jak Polish Days i Studio Nowe Horyzonty, także ważnym miejscem spotkań międzynarodowej branży filmowej.
Więcej newsów z branży TUTAJ.