Logo

Marketing MIX

79. rocznica Powstania Warszawskiego na nośnikach Warexpo

Warexpo, pamięta o bohaterach oraz bohaterkach Warszawy i w szczególny sposób upamiętnia ważne dla stolicy wydarzenia.

Wyjątkowo z okazji 79. rocznicy Powstania Warszawskiego, na zlecenie klienta — BohaterON Warexpo przygotowało interaktywną realizację #CreativeOOH. Na ponad stuletnim zabytkowym słupie na Placu Unii Lubelskiej umieszczono przypinki upamiętniające wydarzenia z 1 sierpnia 1944 r.

Warexpo

Jedyny taki projekt i… jedyny taki słup reklamowy w Warszawie, który pamięta czasy powstańczej Warszawy.

#CreativeOOH Warexpo dla BohaterON, to realizacja, która z szacunkiem dla miasta, w sposób angażujący przechodniów, opowiada o historii Warszawy – mówi Aleksandra Derc, dyrektorka marketingu i komunikacji społecznej Warexpo.

Dokładnie w godzinę „W” na nośnikach #DOOH w prestiżowych realizacjach, będzie można zobaczyć również specjalnie przygotowany projekt graficzny, zachęcający do zatrzymania się i uczczenia minutą ciszy wydarzenia z 1944 roku.

#PW1944 #WarszawaPamięta


Więcej materiałów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.