Logo

Event MIX

Bossa Nova Events i magiczny ogród na 20-lecie hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport w niezwykły sposób uczcił 20-lecie swojego istnienia. Motywem przewodnim jubileuszowego eventu był „Courtyard Garden”. Ten magiczny ogród doświadczeń został stworzony przez Bossa Nova Events, agencję należącą do grupy Creative Brand Stories. Koncepcja podkreślała dwie dekady nieustającego rozwoju obiektu, który z roku na rok zakwita coraz mocniej wraz z doświadczeniami swoich gości.

Koncepcja eventu nawiązywała do charakterystycznych wnętrz hotelu, w których dominują barwy niebieskie z dodatkiem zieleni oraz elementy złota, które pojawiają się w identyfikacji wizualnej marki. To połączenie dało początek niesamowitemu efektowi wizualnemu oprawy wydarzenia.

– Podstawą do stworzenia wyjątkowej oprawy jubileuszu hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport było słowo „courtyard”. Koncepcja eventu – „Courtyard Garden” – sięgała jednak o wiele głębiej. Wykorzystaliśmy charakterystyczne cechy i znaki rozpoznawcze obiektu, takie jak wnętrza i dominujące kolory, które przełożyliśmy następnie na smaki, zapachy, dźwięki i oprawę graficzną eventu. Dzięki temu stał się on spójny z tożsamością marki – podkreśla Karolina Piórkowska, creative event manager w Creative Brand Stories.

Event został zaprojektowany, aby oddziaływać na wszystkie zmysły uczestników. Unikatowy – zaprojektowany specjalnie na to wydarzenia – zapach na bazie soczystych fig towarzyszył uczestnikom już od chwili otrzymania zaproszenia, przez cały event, aż do momentu, gdy opuszczali wydarzenie, otrzymując spersonalizowane pachnące flakoniki.

Courtyard

Wszystkie jubileuszowe atrakcje nawiązywały bezpośrednio do koncepcji „Courtyard Garden”. W ogrodzie na gości czekała harfistki w kwiatowej aranżacji, stanęli przed kwiatową ścianką, odkrywali Moet Flavours Garden, podziwiali niezwykły pokaz tańca bodypainting UV z wykorzystaniem kwiatowych wzorów, korzystali z baru molekularnego i delektowali się romantycznym koncertem Moniki Urlik – piosenkarki wykonującej muzykę z pogranicza popu, R&B, soulu i gospel. Na stanowisku portrecistki goście mogli otrzymać wykonany za pomocą niebieskich markerów unikatową, personalizowaną pamiątkę.

– Magiczny ogród „Courtyard Garden” stał się symbolem dwóch dekad naszego hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport, pełnych niezapomnianych wspomnień i wyjątkowych doświadczeń. To wyjątkowy jubileusz, podczas którego idealnie wykorzystaliśmy wnętrza naszego obiektu i charakterystyczne cechy naszej marki – mówi Sylwia Korzeniowska, General Manager Courtyard by Marriott Warsaw Airport.

Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, była odpowiedzialna za koncepcję, produkcję i realizację tego wyjątkowego jubileuszu. Z kolei za realizację pachnących zaproszeń i upominków odpowiadała należąca do Creative Brand Stories – firma Box of Stories.


Więcej materiałów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.